اخبار داغ

حواشی حضور حسن عباسی در تبریز؛

از جمع آوری بنرها تا فشار دولتی‌ها بر مدیران مستقل/ حمله گازانبری به مدیران انقلابی!

از جمع آوری بنرها تا فشار دولتی‌ها بر مدیران مستقل/ حمله گازانبری به مدیران انقلابی!
با وجود اینکه برنامه‌های حسن عباسی با تمام حاشیه‌هایی که داشت به پایان رسید، اما تبعات آن همچنان ادامه دارد و عده‌ای از مدیران اجرایی استان درصدد تلافی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حضور حسن عباسی در تبریز  آن هم در آستانه انتخابات، حواشی زیادی با خود به همراه داشت؛ حاضر شدن وی در آذربایجان‌شرقی با مذاق دولتی‌ها سازگار نبود. ابتدا تلاش مسئولین بر حذف سخنرانی او در دانشگاه شهید مدنی معطوف شد اما با ایستادگی دانشجویان، تلاش‌های یک فرد خاص در آذرشهر به نتیجه نرسید و جلسه دانشجویان با حسن عباسی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج،,

اما این پایان ماجرا نبود، بنرها و پوسترهای سخنرانی عباسی از مقابل مسجد سالار شهیدان تبریز [جایی که وی دومین سخنرانی خود را برگزار کرد] توسط افراد نامعلوم جمع آوری شد.

,

آنچه که بیش از هر چیز اعجاب آور می‌نماید، فشار مدیران اجرایی دولت به مجریان جلسه سخنرانی، قبل و بعد از برنامه است. مخصوصاً اگر این فشار از سوی دولتی اعمال شود که شعارش نبستن دهان منتقدان است. 

,

شنیده شده معاون سیاسی امنیتی استاندار برای حذف برخی از مدیران مستقل، با تهران رایزنی کرده است. دولت تدبیر و امید  از یک سو  شعار آزادی بیان می‌دهد و از سویی دیگر سخنرانی یک منتقد را بر نمی‌تابد. 

,

دولتی‌ها برای تحدید فضای انتخاباتی و جلوگیری از تبیین واقعیات، به روش گازانبری روی آورده و در خفا برخی از مدیران انقلابی را تحت فشار قرار داده‌اند. سخنرانی‌های حسن عباسی در تبریز تمام شد اما شنیده‌ها حکایت از ادامه دار بودن فشار دولتی‌ها در استان دارد. 

,

آیا دولت به ادعاهایش مبنی بر آزادی بیان پایبند خواهد بود؟!

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه