اخبار داغ

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب شهرستان قرچک:

مردم اگرحقایق کشور را بدانند خود به خود از حالت دوقطبی بیرون می آیند

مردم اگرحقایق کشور را بدانند خود به خود از حالت دوقطبی بیرون می آیند
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب شهرستان قرچک گفت: اگر حقایق برای مردم بیان شود خود مردم مانع از دوقطبی شدن کشور می‌¬شوند و اگر مردم حقایق کشور را بدانند خود به خود از حالت دوقطبی بیرون می آیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین قاسم ضیائی دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب شهرستان قرچک در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب در بحث های اقصادی، محرومیت زدایی، فرهنگی و غیره فعالیت خود را انجام می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین, قرچک آنلاین,

وی گفت: با تشکیل این جبهه جلساتی با حضور اما جمعه شهرستان برگزار و موجودیت خود را اعلام کرده ایم، با شبکه سازی و ایجاد بستری مناسب برای فعالیت نیروهای انقلابی و افراد شاخص در فضاهای مختلف فرهنگی و روشنگری و مسائل جاری کشور وارد شدیم.

,

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب شهرستان قرچک با اشاره به تلاش این جبهه برای جلوگیری از دوقطبی شدن جامعه تصریح کرد: اگر حقایق برای مردم بیان شود خود مردم مانع از دوقطبی شدن کشور می‌­شوند و اگر مردم حقایق کشور را بدانند خود به خود از حالت دوقطبی بیرون می­‌آیند، مردم انقلابی کشور ایران در سال­‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه‌­های مختلف حضوری پرشور داشتند و این بیانگر انقلابی بودن  مردم  ما است و این خود مانعی از دوقطبی شدن است.

,

ضیائی با اشاره به سخنان امام  امام راحل، بیان رد: اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم به مملکت ما هیچ آسیبی نخواهد رسید و اگر همه مردم، مسئولان و اعضاء جبهه بحث انقلابی­‌گری را به همراه شاخصه­‌های تعیین شده توسط مقام معظم رهبری، در نظر بگیرند مانع دوقطبی شدن جامعه می‌شوند.

,

وی گفت: با بیان حقایق می توان مسیر انقلاب را با پشتیوانه بیشتر پیش برد و مردم را از گمراهی نجات داد و مردم ولایت پذیر کشور با حضور پررنگ خود در انتخابات، انتخاب اصلح را انجام دهند، تا از بحران ها عبور کنیم.

,

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب شهرستان قرچک تاکید کرد: اگر خوی انقلابی گری در مردم بیدار شود مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه حل خواهد شد و مردم با روشنگری کامل انتخاب درست را انجام دهند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز مردم به یک دولت جدید نیاز دارند و این جبهه با روشنگری، مردم را روبه سمت انقلابی بودن پیش می برد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه