اخبار داغ

بیش از 220 شعبه اخذ رای در شیروان پیش بینی شده است

بیش از 220 شعبه اخذ رای در شیروان پیش بینی شده است
فرماندار شیروان در جلسه شورای اداری شیروان با اشاره به انتخابات پیش رو اعلام کرد بیش از 220 شعبه اخذ رای در شهرستان شیروان پیش بینی شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛و  به نقل از شیروان فرماندار شیروان در شورای اداری با اشاره به  انتخابات پیش رو گفت : امیدواریم مردم بصیر شیروان همچون گذشته با حضور پر شور در انتخابات  برگ زرینی بر افتخارات این خطه بی‌افزایند.
رئیس ستاد انتخابات شیروان تاکید کرد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی انتخابات آزاد است و وظیفه ما مسئولین است که زمینه حضور حداکثری را فراهم کنیم تا در راستای حرکت آرمان های نظام جمهوری اسلامی قدم های محکمی برداریم.
صفایی انتخابات را مظهر و تجلی اراده ملت در تعیین سرنوشت خود دانست و اضافه کرد: در شهرستان شیروان انتخابات شورای شهر شیروان بصورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.
وی گفت : دستگاه های اجرایی باید نیروهای فنی خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند تا آموزش های لازم به کاربران داده شود.
فرماندار شیروان با تاکید بر رعایت قانون در تبلیغات انتخاباتی عنوان کرد: انتظار میرود دواطلبین محترم بر رعایت قانون اهتمام ورزند و از آسیب زدن به اموال عمومی اجتناب ورزند
عباسعلی صفایی با اشاره به تعداد شعبه های اخذ رای در این شهرستان گفت : امسال تعداد شعبه های اخذ رای شیروان  در مقایسه با انتخابات دوره قبل افزایش داشته است که بیش از 220 شعبه اخذ رای برای این شهرستان پیش بینی شده است
نماینده عالی دولت در شیروان در پایان اظهار داشت : نباید از امکانات اداری و بیت المال برای تبلیغات به نفع داوطلب خاصی استفاده کرد و از مسئولین خواست بر این امر نظارت کنند.
انتهای پیام /

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیروان , شیروان ,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه