اخبار داغ

آقای روحانی؛ به کجا چنین شتابان!

آقای روحانی؛ به کجا چنین شتابان!
با نگاهی در کشور متوجه نارضایتی مردم از عملکرد دولت یازدهم می شویم ولی در این بین دولت یازدهم از فعالیت های خود راضی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "ناصرون "خرداد سال 92 مردم خسته از سیاست داخلی دولت وقت، بار دیگر ندای  انقلاب اسلامی را لبیک گفته و با حضور پرشکوه در پای صندوق های رای حماسه ملی دیگری را رقم زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "ناصرون ",

 فرد منتخب این حماسه جنابعالی بودید که با وعده های درمان اقتصاد در صد روز و حل معضل بیکاری و ... توانستید نظر غالب مردم را جلب کنید.
 البته در این راه دو عامل تاثیر زیادی داشتند اول افراد سرشناس زیادی که یاریتان کردند همان شخصیت های معروفی که در قبال این همکاری از دولت شما سهم خواهی کردند و در تشکیل کابینه به انصاف شاهد این بازی برد برد با هوادارانتان بودیم. عامل دوم انشقاق و تفرقه در جبهه مخالفتان بود که با تعدد کاندیدا باعث سردرگمی مردم در انتخاب اصلح شدند.

,
,

چهارسال در کشور رییس جمهور بودید با وعده های بسیار که یکی پس از دیگری انکار شدند و هر گاه انتقادی به اعمالتان وارد می شد با تندی و بد مزاجی جواب منتقدان را دادید و آنها را با صفاتی زشت خطاب کردید از جمله بی شناسنامه و بی سواد و قس علی هذا.

,

برجام را پرچم دار پروژه هایتان معرفی کردید، سند توافقی که قرار بود همه مشکلات کشور حتی مشکل آب (به گفته خودتان) را برطرف کند، اما  این بازی برد برد به زعم جنابعالی، فقط یک برنده داشت آن هم آمریکا بود.
برجام نافرجامی که نتیجه اش از دست دادن کامل راکتور اراک تا کاهش درصد غنی سازی اورانیوم  به زیر پنج درصد و تعهدات بسیار دیگر در قبال رفع تحریم ها، که به گونه ای دیگر بر کشور اعمال شدند.
سندی دیگر را به امضا رساندید به نام اختصاری FATF ، که در کنار برجام از شاهکارهای  دولتتان بود. با این سند بود که خواسته ی چندین و چندساله ی غرب را از داخل برآورده کردید.

,
,
,

از بازگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی صحبت کردید اما عکس ماجرا مشاهده شد، از اجازه ندادن به نماینده دولت خودتان به سازمان ملل تا اتفاقاتی که در عربستان برای حجاج ایرانی رخ داد. اتفاقاتی که دل همه ایرانیان را بدرد آورد.
آقای روحانی دولت تدبیر و امید بدون تدبیر و با امید واهی و با کلیدی که نتوانست قفلی را باز کند به پایان دوره چهارساله اش رسیده است.
 دراین روزهای پایانی مانده به انتخابات رفتارهای عجولانه ای از جنابعالی و دولت دیده می شود که نشان میدهد این سردرگمی در اتاق فکر دولت بارز و مشهود است:
-افتتاح پروژه هایی که به اتمام نرسیده اند همانند افتتاح فازهای 17 تا 21 پارس جنوبی، که با یک تحقیق چندساعته میتوان به کامل نبودن این پروژه ها پی برد.
- همراه کردن کاندیدای پوششی در انتخابات؛ وظیفه ای که به آقای جهانگیری محول شده که می تواند نشان از عدم توانایی جنابعالی به نقد منتقدان و دیگر کاندیدا است.
- سومین مورد از این رفتارهای عجولانه که تقریبا همه مردم اعم از موافقان و مخالفان دولت شما را شگفت زده کرده لغو پخش زنده  مناظره های تلویزیونی به بهانه ی امنیتی شدن کشور است در حالی که چهار سال قبل شما و شش نفر دیگر در همین مناظره ها شرکت کردید و هیچگونه مسئله امنیتی هم نهادهای امنیتی کشور گزارش نشد.
آقای روحانی، شما و همه همفکرانتان می دانید که مناظره تلویزیونی ضبط شده بیشتر به یک نمایش و شو تلویزیونی شبیه است و فکر و ذهن مخاطب را به حاشیه می کشاند.

,
,
,
,
,
,
,

جناب آقای روحانی به کجا چنین شتابان!!!

,

وحید پورخوبیاری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه