اخبار داغ

رییس اداره امور اجرایی زکات استان اردبیل خبر داد؛

جمع آوری دو میلیارد و 700 میلیون تومان زکات در سال 95

جمع آوری دو میلیارد و 700 میلیون تومان زکات در سال 95
مشاور مدیرکل و رییس اداره امور اجرایی زکات استان اردبیل از جمع آوری بیش از دو میلیارد و 700 میلیون تومان زکات در سال گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،"قاسم احدزاده" امروز در جلسه شورای زکات اصلاندوز با اشاره به گزارش عملکرد استان در بحث زکات گفت:در سال گذشته دو میلیارد و 700 میلیون تومان زکات جمع آوری شده بود که از این میزان یک میلیارد و 900 میلیون تومان برای زکات مالی و 800 میلیون تومان نیز به زکات فطره اختصاص داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی افزود: بدستور دبیرخانه زکات جمع آوری شده 60درصد سهم فقرا و 40 درصد نیز سهم عام المنفعه اختصاص داشت که نسبت به سال 94 سهم فقرا 127 درصد افزایش یافته است.

,

مشاور مدیرکل و رییس اداره امور اجرایی زکات استان اردبیل همکاری مسئولان و روحانیون در جمع آوری زکات امسال را لازم و ضروری دانست و گفت:برای حل مشکلات فقرا مبلغ 110  میلیون تومان سهم تشویقی از دولت دریافت کرده و برای فقرا هزینه کردیم.

,

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز هم ضمن تبریک عید مبعث فرهنگسازی و آگاهسازی مردم نسبت به انجام واجبات از جمله زکات توسط روحانیون ضروری عنوان کرد و گفت:جمع آوری زکات نیاز به تشکیلات و ستاد قوی دارد که لازم است روحانیت در راستای ترویج زکات در جامعه بطور جدی وارد شود و مردم را آگاه سازند.

,

ارشد سعادتی رییس کمیته امداد امام (ره) شهرستان پارس آباد در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم گویی گزارشی از عملکرد کمیته امداد در موضوع زکات در شهرستان، ازجمع آوری بیش از 450 میلیون زکات مالی و 90 میلیون تومان زکات فطره در سال 95 خبر داد .

,

به گزارش ارس تبار،جلسه شورای زکات شهر اصلاندوز با حضور امام جمعه اصلاندوز، رییس اداره امور اجرایی زکات استان اردبیل،فرماندهی ناحیه عشایری، رییس کمیته امداد امام (ره) شهرستان پارس آباد و اصلاندوز و روحانیون صبح امروز در دفتر امام جمعه اصلاندوز برگزار شد.

, ارس تبار,

 

,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه