اخبار داغ

عضو هیات رئیسه شورای شهر :

لازم می دانم حقایقی را با مردم در میان بگذارم تا بتوانند برای شورای آتی بهتر تصمیم بگیرند

لازم می دانم حقایقی را با مردم در میان بگذارم تا بتوانند برای شورای آتی بهتر تصمیم بگیرند
عضو هیات رئیسه شورای شهر، در مورد وضعیت نامطلوب در شهرداری هشدار داد و گفت: صحبت های امروز بنده جنبه تبلیغی ندارد ولی لازم می دانم حقایقی را با مردم در میان بگذارم تا بتوانند برای شورای آتی بهتر تصمیم بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرنیان گیل، در یکصدو و هشتاد و ششمین جلسه صحن شورای شهر ، فرهاد شوقی، عضو هیات رئیسه شورای شهر، در مورد وضعیت نامطلوب در شهرداری هشدار داد و اظهار کرد: صحبت های امروز بنده جنبه تبلیغی ندارد ولی لازم می دانم حقایقی را با مردم در میان بگذارم تا بتوانند برای شورای آتی بهتر تصمیم بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرنیان گیل,

عضو هیات رئیسه شورای شهر عنوان کرد: در چهارسال گذشته شهرداران مختلف با مصوبات شورا عملکرد شهرداری را پیش بردند. اینگونه نیست که تنها عملکرد شهردار بوده باشد مصوباتی است که در شورا انجام و به شهردار ابلاغ شده و تا حدودی هم این مصوبات اجرا شده است.

,

وی با بیان اینکه هرچند در دوره ثابت قدم هم پروژه های خوبی اجرا شده اما اگر بگوییم تنها ثابت قدم مجری بوده، اشتباه است،گفت: باید دانست که در اجرای این پروژه ها مجموعه عوامل از شورا و شهرداری کمک کننده بوده است.

,

شوقی افزود: نقد بنده به عملکرد شهردار و درخواست پی در پی برای عزل شهردار فعلی به این دلیل بود که اعتقاد دارم ثابت قدم در اولویت بندی پروژه ها دچار مشکل است چه به لحاظ مالی و چه اجرایی. اما لازم به توضیح است  که ما یک درآمدی را برای شهرداری مصوب کردیم که بر مبنای تحقق این درآمد باید پروژه اجرا شود.

,

عضو هیات رئیسه شورای شهر عنوان کرد: وقتی حقوق رفتگران با تاخیر چند ماهه است شهردار چه اصراری به اجرای ساماندهی ۳۰۰ میلیارد تومانی تازه آباد دارد. وقتی برای پرداخت حقوق آتش نشانها هنوز مشکل داریم، چه اصراری به اجرای ۴۰۰میلیارد تومانی پل طبیعت  و یا آبنمای بوستان ملت است!!!

,

شوقی تاکید کرد: برای اعضای شورا هم مهم است همه پروژه های مصوب اجرا شود ولی  نه در شرایطی که شهرداری نتوانسته درآمدهای خود را محقق نماید.

,

وی گفت: اگر شهردار و مجموعه شهرداری عملکرد مثبتی در حوزه مالی و تحقق درآمد داشت، اجرای همه پروژه ها افتخاری برای ماست.

,

عضو هیات رئیسه شورای شهر عنوان کرد: در حالی که در طول یک سال چهار بار مدیر مالی عوض می شود، هر ۳ماه یکبار مدیران مناطق عوض می شود و هرچند ماه یکبار معاون مالی تغییر می کند، انتظاری نیست که در چنین بی ثباتی تحقق درآمد صورت گیرد.

,

شوقی تاکید کرد: تمامی این بی نظمی ها و عدم تحقق درامدهای شهرداری و در نتیجه تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل، متوجه شخص شهردار است.

,

عضو هیات رئیسه شورا با اشاره به طرح سوال و استیضاح های مکرر ثابت قدم که به نتیجه نرسید، گفت: در استیضاح های قبلی هم تذکر عمده و مکرر، وضعیت نامناسب آسفالت، اتلاف هزینه در ترمیم آسفالت و همچنین عدم توانایی شهردار در پرداخت بموقع حقوق کارکنان بود.

,

وی افزود: در موارد گذشته چند عضو شورا تاکید کردند که از این به بعد ما شهردار را مدیریت خواهیم کرد و بر عملکرد وی نظارت می کنیم ولی امروز پس از چند ماه همان مشکلات باقی است و امروز هم نایب رئیس شورا همین موارد را تذکر داد.

,

شوقی تاکید کرد: آنچه محرز است شهردار نظارت اعضای شورا را نمی پذیرد و نوع مکاتبات وی نزدیک به انتخابات هم این موضوع را نشان می دهد که دوست دارد با شورا درگیر شود.

,

عضو شورا اظهار کرد: شهردار علاوه بر پلمپ دفتر ایثارگران شهرداری ، به رئیس شورا نامه می زند که تنها ۵نیروی پرسنل برای شورا کافی است! و بیش از این نباید در شورا پرسنل بماند.

,

شوقی ابراز کرد: تا پایان فعالیت شورای چهارم، برداشتن شهردار منع قانونی ندارد اما اگر هم بخواهیم چنین اقدامی نماییم، باز برخی رسانه های خاص که دست برخی افراد خاص است، جوسازی می کنند.

,

وی تاکید کرد: هر چه به انتخابات نزدیک می شویم، بنده مردم را بیشتر در جریان مسایل شهرداری قرار می دهم و قول می دهم شفاف تر از این با مردم سخن بگویم.

,

شوقی در پایان نسبت به پلمپ اتاق جانبازان و ایثارگران شهرداری اعتراض نمود و تاکید کرد: بنده به عنوان فرزند یکی از شهدا اعلام می دارم این کار غیر قانونی بوده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه