اخبار داغ

فرماندار شهرستان شاهرود:

تایید صلاحیت ۷۳۸ داوطلب انتخابات شوراها در شهرستان شاهرود

تایید صلاحیت ۷۳۸ داوطلب انتخابات شوراها در شهرستان شاهرود
معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان شاهرود با اشاره به ثبت نام ۷۴۸ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: از این تعداد ۷۳۸ داوطلب تایید صلاحیت و سه نفر رد صلاحیت شدند و هفت نفر دیگر نیز انصراف دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمدرضا هاشمی معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان شاهرود در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار با اشاره به اعلام نتایج بررسی تایید صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: از مجموع 748 نامزد ثبت نام شده برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شاهرود تنها سه نفر فاقد احراز صلاحیت شدند و هفت نفر نیز انصراف دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار,

وی اظهار کرد: از مجموع 128 داوطلب ثبت نام کننده در شهر شاهرود تنها صلاحیت یک نفر توسط هیات اجرایی تایید نشد که طبق قانون چهار روز مهلت شکایت به هیات نظارت استان برای بررسی مجدد صلاحیت دارد.

,

فرماندار شهرستان شاهرود افزود: از مجموع داوطلبان استانی نیز صلاحیت دو نفر توسط هیات اجرایی بخش ها تایید اما در هیات نظارت بخش ها فاقد احراز صلاحیت اعلام شد که افراد رد صلاحیت شده می توانند برای بررسی مجدد به هیات نظارت شهرستان شکایت کنند.

,

هاشمی بیان کرد: هفت نفر از داوطلبان ثبت نام کننده نیز انصراف دادند که سه نفر مربوط به بخش بسطام، سه نفر در بخش مرکزی و یک نفر دیگر از داوطلبان ثبت کننده در شهر مجن انصراف دادند.

,

وی در خصوص استعلام داوطلبان ثبت نام کننده از مراجع چهارگانه تصریح کرد: استعلام تمامی کاندیداهای شورای شهر از مراجع چهار گانه اداره اطلاعات، ثبت احوال، دادگستری و نیروی انتظامی ضروری است اما در خصوص داوطلبان ثبت نام کننده در شورای اسلامی روستاها استعلام از مراجع چهارگانه ضرورتی ندارد و انجام استعلام یا عدم انجام آن به عهده هیات اجرایی بخش است.

,

معاون استاندار سمنان عنوان کرد: مجموع 748 داوطلب ثبت نام کننده در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 207 نفر برای شورای اسلامی شهرها و 541 نفر برای شورای اسلامی روستاها ثبت نام کرده اند.

,

هاشمی اعلام کرد: در شهر شاهرود 128 نفر، بخش بسطام 222 نفر، بخش بیارجمند 149 نفر، بخش مرکزی 170 نفر، شهرهای رودیان، کلاته خیج و مجن هر کدام 16 نفر، شهر بسطام 20 نفر و شهر بیارجمند 11 داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند.

,

وی گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان 686 نفر مرد و 62 نفر زن هستند که 26 داوطلب زن و 181 داوطلب مرد در شورای اسلامی شهرها ثبت نام کردند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه