اخبار داغ

ذوالنوردرهمایش انتخاباتی قالیباف:

مدیریت جهادی تحول جدی در اقتصاد کشور ایجاد می کند/دولت روحانی توجهی به سرمایه های داخلی ندارد

مدیریت جهادی تحول جدی در اقتصاد کشور ایجاد می کند/دولت روحانی توجهی به سرمایه های داخلی ندارد
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به حول و قوه الهی یک تحول بزرگ با مدیریت جهادی و اقتصادی ایجاد کنیم ، در این دوره از انتخابات باید تحولی جدی رقم بخورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با قم فردا، اظهار داشت: امروز مردم ما وارد یک عرصه سرنوشت ساز می شوند که در این انتخابات باید یک تحول جدی اتفاق بیفتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی افزود: خوشحال هستیم که جبهه انقلاب به یک وحدت کلی رسیده است ، اتحادی وجود دارد که  افراد ارزشمندی در آن دور هم جمع شدند که یکی از آنها قالیباف است.

,

 نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امیدواریم با حضور این افراد کارآمد بتوانیم در این شرایط رکود اقتصادی، ضعف فرهنگی و ... شرایط را عوض کنیم و مشکلات جامعه را حل کنیم.

,

 ذوالنور ابراز داشت: باید به حول و قوه الهی یک تحول بزرگ با مدیریت جهادی و اقتصادی ایجاد کنیم ، در این دوره از انتخابات باید تحولی جدی رقم بخورد، با حضور امثال قالیباف باید معضل رکود اقتصادی و ضعف فرهنگی را برطرف کنیم.

,

 وی با اشاره به لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی افزود: بنا به فرموده رهبر انقلاب امروز مشکلی نیست که نتوانیم خودمان آن را حل کنیم،باید با تکیه بر توان داخلی خود بر این مشکلات فائق بیاییم که دولت کنونی تصوری غیر از این را دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه