اخبار داغ

قالیباف در قم:

شرمندگی اقتصادی خانواده ها در قبال فرزندان،تاسف بار است/کسانی که می گویند نمی توان 5میلیون شغل ایجاد کرد، نگاهشان به جای دیگری است

شرمندگی اقتصادی خانواده ها در قبال فرزندان،تاسف بار است/کسانی که می گویند نمی توان 5میلیون شغل ایجاد کرد، نگاهشان به جای دیگری است
شهردار تهران با بیان اینکه شرمندگی امروز پدران و مادران در قبال فرزندان خود به جهت مشکلات اقتصادی ، اسفبار است، تصریح کرد:کسانی که می گویند نمی توان 5میلیون شغل ایجاد کرد، نگاهشان به جای دیگری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت قم فردا، محمد باقر قالیباف، عصر امروز طی سخنانی در همایش انتخاباتی خود در مسجد امیرالمومنین (ع)، با ابراز خرسندی از این که در شب عید مبعث در جمع مردم ولایتمدار شهر مقدس قم است، اظهار داشت: مردم قم حقیقتاً در همه عرصه ها و در برهه های زمانی مختلف از جمله تاثیرگذارترین اقشار در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی بوده اند و امروز هم در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت قم فردا،, سایت قم فردا،, سایت قم فردا, سایت قم فردا,

وی با بیان این که امروز به شدت نیازمند تحول در عرصه اقتصادی کشور هستیم، افزود: در سایه مدیریت جهادی باید به سمت تحول حرکت کرد و به خصوص برای محرومان و مستضعفان جامعه و کاستن از مشکلات آن ها کار کرد.

,

شهردار تهران همچنین با اشاره به این که یکی از وظایف مهم انبیا و اولیای الهی و به خصوص نبی مکرم اسلام، برقراری عدالت در جامعه بوده است، گفت: تحقق عدل در جامعه از جمله مهم ترین انتظارات مردم مسلمان و انقلابی است.

,

وی با اشاره به موفقیت های ملت انقلابی ما در سال های دفاع مقدس ابراز داشت: پیروزی های کشور در سال های پس از دوران دفاع مقدس نشان از آن دارد که ملت ما در همه عرصه ها و زمینه ها دارای ظرفیت های عظیمی است که باید به درستی از آن استفاده کرد.

,

قالیباف ادامه داد: اما امروز این سوال وجود دارد که چرا با وجود این همه توانمندی و ظرفیت مردم ما باید این گونه زندگی کنند و این همه مشکلات اقتصادی داشته باشیم؟!

,

وی همچنین تصریح کرد: به راستی چرا باید امروز پدران ما در خانواده در مقابل حداقل های نیاز فرزندانشان شکسته شوند؟ حقیقتاً این سزاوار نیست که جوان ما ببیند مادرش به خاطر تامین حداقل های زندگی در خانه های مردم کار می کند!

,

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که امروز مجاهدت در کشور تنها در عرصه میدان جنگ سخت نیست، گفت: در حال حاضر یکی از مهم ترین عرصه های جهاد کاستن از مشکلات محرومان و مستضعفان جامعه است.

,

وی با بیان این که در سایه تبعیت از راه امام (ره) و پیروی از مقام معظم رهبری، ملت غیور ایران در عرصه های بین المللی حرف های بسیاری برای گفتن دارد، خاطرنشان کرد: راز و رمز توفیق انقلاب و کشور حضور همیشگی مردم در صحنه است که البته حضور یک حضور تشریفاتی نبوده و نیست.

,

قالیباف با بیان این که که کشور ما دارای ظرفیت های بالایی در حوزه اقتصادی است، گفت: به عنوان مثال در حوزه گیاهان دارویی شرایطی در کشور داریم که استثنایی است به طوری که بیش از 90 درصد گیاهان دارویی دنیا در کشور ما وجود دارد.

,

وی افزود: با این همه ظرفیت و پتانسیل واقعاً مایه تاسف است که جایگاه و رتبه اقتصادی کشور در وضعیت مناسبی در دنیا نباشد.
شهردار تهران تصریح کرد: امروز وجود مشکلاتی چون گرانی ، بیکاری ، رکود و ... نتیجه چیزی جز ضعف مدیریت و سوء تدبیر در اداره کشور نیست.

,
,

وی بیان داشت: یکی از دلایل وجود مشکلات در کشور این است که از اعتقادات و باورهایمان فاصله گرفته ایم و حال آن که باید به قدرت مردم ایمان بیاوریم.
قالیباف با بیان این که 96 درصد مردم کشور ما از امورات اقتصادی کشور ناآگاه هستند، گفت: در حالی که سرمایه بان کها متعلق به مردم است، اما جای این سوال وجود دارد که حقیقتاً چرا جوان های ما باید مدت ها در انتظار دریافت وام ازدواج باشند؟!

,
,

وی با بیان این که ما در حوزه کارآمدی و بهره وری در کشور دچار مشکل هستیم، افزود: مردم در برابر وعده های توخالی برخی ، دچار یاس و سرخوردگی می شوند و این در حالی است که بزرگترین سرمایه کشور که اعتماد مردمی است خدشه دار شده و از میان می رود.

,

وی گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که اگر برخی از افراد جامعه همین یارانه را هم نگیرند زندگی شان از هم می پاشد و این نشان دهنده ضعف مدیریت و ن نگاه کهنه و قدیمی به امورات است.

,

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: متاسفانه امروز اداره جامعه به روش 60 سال پیش اداره می شود

,

وی تصریح کرد: چرا امروز بعضی ها می گویند پول نداریم؛ پول داریم بلکه مشکل این است که وقت نمی گذاریم و مردم را در امور و کارها سهیم نمی کنیم.

,

قالیباف بیان داشت: کسانی که می گویند نمی توان پنج میلیون شغل ایجاد کرد نگاهشان به جای دیگر است البته به روش شما نمی شود اما با نگاه جهادی امکان پذیر است.

,

وی افزود: ما در 29 اردیبهشت می خواهیم برای این مشکلات تصمیم بگیریم و همه مردم امیدوار بشوند که مشکلات برطرف شدنی است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه