اخبار داغ

اندرحواشی حضور وزیر کار در همدان:

میزبانی حزب اعتدال و توسعه تا نشان دادن تصاویر تبلیغاتی

میزبانی حزب اعتدال و توسعه تا نشان دادن تصاویر تبلیغاتی
در مراسمی که با عنوان همایش اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به میزبانی حزب اعتدال و توسعه استان و با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در همدان برگزار شد شاهد استفاده از تصاویر تبلیغاتی بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ عصر دیروز همایش جوانان عضو و هوادار حزب و اعتدال توسعه با عنوان اقتصاد مقاومتی, تولید و اشتغال با حضور وزیر کار , تعاون و رفاه اجتماعی در حالی به میزبانی این حزب برگزار شد که این حزب فقط با اهداف سیاسی و انتخاباتی شکل گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

در ابتدای مراسم در اسلایدشوهایی که توسط ویدیو پروژکتور در سالن به نمایش گذاشته میشود تصاویر تبلیغاتی همچون انگشتان بنفش به نمایش درامده بود.

,

 

,

سپس استاندار همدان به بیان نکاتی از جمله ایجاد شغل توسط دولت پرداخت و گفت: اگر ما امروز اعلام می کنیم در هر ماه 800 تا یک هزار شغل در همدان ایجاد کرده ایم براساس اشتغالزایی در کارگاه های کوچک است که براساس آخرین آمارها توانسته ایم بیش از 10 هزار شغل را در سال گذشته در همدان ایجاد کنیم.

,

 

,

نیکبخت همچون گذشته همه این کارها را از برکات برجام در این دولت دانست و خاطرنشان کرد: پس از برجام هشت کشور خارجی در همدان شروع به سرمایه گذاری کرده اند و کل ریل گذاری تهران -همدان در این دولت انجام شد به طوری که کل مسیر نوبران و 20 کیلومتر آن طرف نوبران پس از برجام ریلگذاری شده است.

,

 

,

سپس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان سخنانی پرداخت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان چیت ساز سردار همدانی و شهید نوژه گفت: در دهه شصت همیشه شبانه های همدان جزو خاطرات من خواهد ماند چراکه بیشتر حضورم در همدان را در شب تجربه کرده ام.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه در عصر بلوغ و مسئولیت پذیری انسان ها قرار داریم افزود: من به عنوان یک مسوول کشوری همیشه گفته ام که اگر می خواهیم جامعه ای خوش بخت داشته باشیم باید در قبال افراد مختلف جامعه و گروه های اجتماعی مسوولیت پذیر باشیم و مسوولانه کار کردن برای مردم این است که تصمیمات ما برای طولانی مدت هرچند تلخ و سخت باشد باید گرفته شود.

,

 

,

, ,

 

,

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن گرامیداشت هفته کارگر و تقارن آن با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) اظهار کرد: حیات یک ملت مرهون جامعه کار و کارگر است چراکه جامعه تولیدگر با کار ارزشی خود می تواند نبض حیات یک ملت را به دست بگیرد.

,

 

,

ربیعی با اشاره به اینکه باید زندگی ایرانی در ابعاد مختلف ارتقاء پیدا کند خاطرنشان کرد: ارتقای این زندگی فقط با ارزش های تولیدی در آن جامعه می تواند میسر شود چراکه اگر نتوانیم ظرف 5 تا 10 سال آینده حرکت پرشتاب اقتصادی در کشور داشته باشیم حرکت عادی اقتصادی از ما سلب می شود که این مهم فقط با عقلانیت سخت کوشی مدارا و سخت کار کردن میسر می شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه در تمام این سال ها به دنبال این بوده ایم که با سخت کوشی پول در کشور به بیهودگی به هدر نرود ادامه داد: اعتقادم بر این است در بحث اقتصاد مقاومتی کیک اقتصاد باید بزرگتر شود در حالی که وقتی این دولت به روی کار آمد کشور با اقتصاد کوچک شده مواجه بود به طوری که 60 درصد کسری رشد را در اقتصاد کشور داشتیم.

,

 

,

وزیر کار اظهار کرد: ما حق نداریم  40 هزار تومان در جیب یکی بریزیم و 200 هزار تومان از جیب دیگر بیرون بکشیم.

,

 

,

وی تصریح کرد: ما مثل برخی ها نیستیم که وعده دهیم پول دهیم بلکه اعتقاد داریم پول دادن درست نیست باید ماهی گیری یاد بدهیم.

,

 

,

ربیعی با بیان اینکه به عنوان یک مطالعه گر توسعه معتقدم دوره های تاریخی در هر کشور در هر سه سال اثر خود را می گذارد تصریح کرد: امروز در سایه عقلانیت توانسته ایم رشد تورم را در کشور کنترل کنیم در حالی که رکود طولانی مدت در دولت قبل ظرفیت اقتصاد کشور را کوچک کرد.

,

 

,

*وجود برنامه منسجم اشتغال در وزرات کار

, *وجود برنامه منسجم اشتغال در وزرات کار ,

ربیعی با بیان اینکه خوشبختانه در وزارت کار و رفاه اجتماعی در حال گذراندن یک برنامه منسجم اشتغال هستیم اضافه کرد: برنامه های وزارت رفاه کار و امور اجتماعی که امروز در همدان پرده برداری می کنم در خصوص برنامه کوتاه مدت برای مشاغل حمایتی است و اینکه از یارانه به سمت کارانه حرکت کنیم و اینکه حق بیمه جوانان و زنان جامعه را برای جذب کار پرداخت کنیم.

,

 

,

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید آموزش کار در محیط واقعی برای 14 تا 400 هزار نفر در هر استان برای امنیت شغلی انجام شود گفت: ترویج اشتغال فراگیر با توجه به مزیت هر استان سالانه می تواند 600 هزار شغل را در هر استان به ارمغان آورد به طوری که در سال گذشته بیشترین شغل ایجاد شده در کشور در حوزه خدمات با صرف هزینه 20 میلیاردی به ثمر نشسته است.

,

 

,

, ,

 

,

*تا فصل اول 96 هیچ کارگری بدون دفترچه تامین اجتماعی نخواهد بود

, *تا فصل اول 96 هیچ کارگری بدون دفترچه تامین اجتماعی نخواهد بود,

ربیعی در خصوص بیمه کردن اقشار مختلف جامعه نیز یادآور شد: در این دولت توانسته ایم 500 درصد صدور برگه امور بیمه عشایر و روستاییان را افزایش دهیم و تا فصل اول 96 نمی گذارم هیچ کارگر ساختمانی بدون دفترچه بیمه تامین اجتماعی باقی بماند.

,

 

,

وزیر کار در پایان ضمن تشکر و قدردانی از این همایش افزود: امیدواریم با شجاعت حفظ استقلال ملت و کشور ایران ادامه پیدا کند چراکه سرافرازانه زندگی کردن حق مردم ایران است.

,

 

,

لازم به ذکر است این سومین وزیر دولت یازدهم است که در طی دو هفته اخیر به همدان سفر می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه