اخبار داغ

برپایی جشن ازدواج 96 زوج دانشجو در دانشگاه کردستان

برپایی جشن ازدواج 96 زوج دانشجو در دانشگاه کردستان
جشن ازدواج دانشجویی با حضور 96 زوج دانشجوی دانشگاه کردستان برگزار شد که این رقم نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کرددانش،حجت الاسلام محمدعلی شیخ الاسلام مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان کردستان در جشن ازدواج دانشجویی در خصوص اهمیت و جایگاه ازدواج گفت: ازدواج زمینه ساز مطلوب ترین فرصت ها برای زیبا ترین تلاقی چشم ها است، آری گیراترین تبادل کلام ها، استوارترین گام ها و تجلّی متعال ترین ارزش ها در خانواده شکل می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش, ،حجت الاسلام محمدعلی شیخ الاسلام مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان کردستان در جشن ازدواج دانشجویی در خصوص اهمیت و جایگاه ازدواج گفت: ازدواج زمینه ساز مطلوب ترین فرصت ها برای زیبا ترین تلاقی چشم ها است، آری گیراترین تبادل کلام ها، استوارترین گام ها و تجلّی متعال ترین ارزش ها در خانواده شکل می گیرد.,

 

,

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام فرمودند « هیچ کانونی در اسلام محبوب تر و عزیزتر از کانون ازدواج نیست» بنابراین همسر گزینی همان انتخاب مطلوب ترین همراه و ترسیم روشن ترین طریق سعادت و پاسخی مناسب به عالی ترین نیاز فطری انسان است.

,

 

,

شیخ الاسلامی با استناد به کلام خداوند: وَ مِن آیاتِۀ اَن خَلَقَ لَکُم مِن اَنفُسِکُم اَزواجاً لِتَسکُنوا اِلَیها و جَعَلَ بَینَکُم مَوَدَّۀً و رَحمَه – گفت: مطمئن ترین و آرام بخش ترین رابطه ها در زندگی توأمان با طراوت، مودّت و ایثار حاصل می شود ، خداوند برای انسان از نوع خودش همسرانی آفرید تا در کنار آنان به آرامش و سکون نایل شوند و بین آنان دوستی و رحمت قرار داد.

,

 

,

مسئول نهاد رهبری دانشگاه های استان کردستان تصریح کرد: نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کردستان ضمن توجه به این سنّت حسنه هرساله جشن ازدواج دانشجویی را متناسب با شرایط دانشگاه برای مزدوجین با کمک معاونت های دانشگاه و دستگاه های اجرایی در استان برگزار نموده است.

,

 

,

وی ادامه داد: به یمن مبارکی مبعث پیامبر گرامی اسلام امسال در دانشگاه کردستان جشن ازدواج 96 زوج دانشجوی را داریم- یعنی میزبان 192 نفر عروس و داماد هستیم که نسبت به سال گذشته با افزایش 15 درصدی مواجه شدیم و خدارا شاکریم.

,

 

,

شیخ الاسلام یادآور شد: هدایایی که تقدیم این عزیزان می شود علاوه بر سفر مشهد که هدیه مقام معظم رهبری است، در صورتی که عروس و داماد هردو دانشجوی دانشگاه کردستان باشند مبلغ 700 هزار تومان و اگر یکی از عزیزان دانشجوی دانشگاه کردستان باشد مبلغ 500 هزار تومان همراه با یک قواره چادر تقدیم می گردد.

,

 

,

وی گفت: از طرف معاونت امور برنامه و بودجه استان با ریاست دکتر نصرالهی زاده یک پتو نفیس تقدیم این عزیزان خواهد شد.

,

 

,

مسئول نهاد رهبری دانشگاه های استان کردستان در پایان گفت: طی تماسی که با عزیزان دانشجو که در جشن ازدواج سال گذشته در دانشگاه کردستان شرکت کرده اند، گرفته شد فقط یک زوج متأسفانه به طلاق منجر شد و سایر عزیزان الحمدالله از زندگی خوبی برخوردار هستند.

,

انتهای پیام/

,

 

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه