اخبار داغ

مدیر دامپزشکی استان تهران:

تولیدکنندگان برای افزایش صادرات و جذب بازارهای جهانی تلاش کنند/ 90 درصد گوشت قرمز مصرفی در داخل کشور تولید می‌شود

تولیدکنندگان برای افزایش صادرات و جذب بازارهای جهانی تلاش کنند/ 90 درصد گوشت قرمز مصرفی در داخل کشور تولید می‌شود
مدیر دامپزشکی استان تهران گفت: دولت هیچوقت تولید کننده و توزیع کننده خوبی نیست و لذا دولت باید حمایت و نظارت داشته باشد تا سرمایه گذار بتواند مجصول مورد رضایت مردم را تولید کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از آفتاب ری، بزرگترین کشتارگاه مکانیزه دامپروران دشت مغان همزمان با عید بزرگ مبعث و در جهت منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در شهرستان ری کلنگ‌زنی شد.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, به‌نقل از , آفتاب ری, ، , بزرگترین , کشتارگاه مکانیزه دامپروران دشت مغان , همزمان با عید بزرگ مبعث و در جهت منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در شهرستان ری کلنگ‌زنی شد.,

مراسم احداث این مرکز صنعتی با حضور علی اشرف منصوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، سید اصغر برائی‌نژاد مدیر دامپزشکی استان تهران، هدایت‌اله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری، عبدالرضا اکبری بازیگر سینما و تلویزیون و سرمایه‌گذار، شهرداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی، جمعی از مدیران ادارات شهرستان ری و تعدادی از کشاورزان و دامداران بومی در بخش قلعه‌نو از توابع شهرستان ری برگزار شد.

,

 

,

تاکبد بر تلاش جدی برای رسیدن شهرستان ری به توسعه پایدار و آبادانی 

, تاکبد بر تلاش جدی برای رسیدن شهرستان ری به توسعه پایدار و آبادانی , تاکبد بر تلاش جدی برای رسیدن شهرستان ری به توسعه پایدار و آبادانی ,

مدیر دامپزشکی استان تهران طی سخنانی در این مراسم با بیان این‌که اجرای پروژه احداث بزرگترین کشتارگاه مکانیزه دامپروران دشت مغان کمک به توسعه شهرستان ری است، اظهار داشت: همه باید کمک کنیم تا شهرستان ری در راستای یک برنامه مدون و توسعه پایدار به آبادانی برسد. 

,

وی گفت: سالانه یک میلیون تن گوشت قرمز در کشور مصرف می‌شود که 90 درصد آن در داخل تولید می‌شود و 10 درصد بقیه با توجه به میزان صادراتی که طبق پروتکل‌های بین‌المللی داریم ، جایگزین می‌شود. 

,

برائی‌نژاد با بیان این‌که کشتارگاه آخرین حلقه در زنجیره غذایی برای پایدار شدن تولید است، تصریح کرد: این زنجیره فرایند تولید محصول سالم را برای مصرف کنندگان تکمیل می‌کند.

,

 

,

تامین غذای سالم یکی از مطالبات به حق مردم است

, تامین غذای سالم یکی از مطالبات به حق مردم است, تامین غذای سالم یکی از مطالبات به حق مردم است,

مدیر دامپزشکی استان تهران، تأمین غذای سالم را یکی از مطالبات برحق مردم دانست که باید توسط نظام جمهوری اسلامی فراهم شود و گفت: بخش عمده ای از این کار توسط کشتارگاه انجام می گیرد.

,

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که باید کارها را به مردم واگذار کنیم، افزود: در یک برهه زمانی دولت متولی کشتارگاه بود و در طی 20 سال گذشته دولت‌ها تلاش کردند تا این امر به بخش خصوصی واگذار شود.

,

برائی‌نژاد اظهار داشت: دولت هیچوقت تولید کننده و توزیع کننده خوبی نیست و بنابراین دولت باید حمایت و نظارت داشته باشد تا سرمایه‌گذار بتواند مجصول مورد رضایت مردم را تولید کند.

,

 مدیر دامپزشکی استان تهران با اشاره به این‌که اجرای چنین پروژه‌هایی خیلی سخت است و باید موافقت‌های متعددی گرفته شود، افزود: ما نباید فقط برای مصرف داخل تلاش کنیم و لازم است برای صادرات و جذب بازارهای جهانی نیز برنامه‌ریزی داشته باشیم. 

,

وی خاطرنشان کرد: امروز در همه بخش‌های صنعت دام و طیور اعم از گوشت و مرغ، شیر و فراورده‌های لبنی خودکفا هستیم. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه