اخبار داغ

لیگ دسته اول فوتبال؛

برد شیرین فجر در هفته ماقبل پایانی/همه چیز به هفته آخر گره خورد

برد شیرین فجر در هفته ماقبل پایانی/همه چیز به هفته آخر گره خورد
تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور رقیب خود را با ۲ گل شکست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازی های هفته سی و دوم و ماقبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر یکشنبه در حالی به طور همزمان در سایر استان ها برگزار شد که زردپوشان شیرازی میزبان فولاد یزد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فجری ها که بازی هجومی خود را با گل زودهنگام شاهرخ غلامرضاپور آغاز کردند با وجود موقعیت های مناسب، نیمه نخست را با همین نتیجه به پایان رساندند.

,

شاگردان غلامحسین پیروانی در نیمه دوم نیز روند بازی هجومی خود را ادامه دادند اما خطای ایمان باصفا در دقیقه ۷۷ بازی با کارت قرمز رو به رو شد و این بازیکن بازی هفته پایانی را نیز از دست داد.

,

اندکی پس از اخراج باصفا گل دوم فجرسپاسی به وسیله سعید زارع به ثمر رسید تا خیال فجری ها تا حدودی از نتیجه بازی راحت شود.

,

همچنین در دقیقه ۸۷ بازی حرکت تک به تک بازیکن شیرازی با واکنش دروازه بان تیم فولاد مواجه شد و داور در ابتدا نقطه پنالتی را نشان داد و سپس رای خود را پس گرفت و ادامه بازی اعلام شد.

,

سرانجام این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود فجر شهید سپاسی به پایان رسید تا سرنوشت ماندن یا نماندن این تیم در لیگ دسته اول به هفته پایانی گره بخورد.

,

فجری ها با این پیروزی و کسب ۳۳ امتیاز در مکان پانزدهم جدول باقی ماندند و تیم خیبر با تساوی در دیدار هفته ماقبل پایانی و یک امتیاز بیشتر از فجر در رده چهاردهم قرار دارد

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه