اخبار داغ

پرسپولیس در چه صورتی به مرحله حذفی صعود می‌کند؟

پرسپولیس در چه صورتی به مرحله حذفی صعود می‌کند؟
با توجه به نتایجی که در عمان و امارات بدست آمده است، پرسپولیس تنها در دو حالت می تواند به مرحله حذفی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با توجه به اینکه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی ازحمایت همه جانبه هوادارانش برخوردار است، به احتمال زیاد می تواند تیم الوحده امارات را شکست دهد اما با توجه به اینکه در بازی رفت پرسپولیس - الهلال بازی یک بر یک مساوی شده و پرسپولیس میزبان آن بازی بوده، گل زده در خانه حریف محاسبه می شود و در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، تفاضل گل تاثیری در فرایند صعود نخواهد داشت، به همین دلیل تنها پرسپولیس در دو حالت می تواند به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حالت اول برد پرسپولیس و باخت الریان قطر است. اگر پرسپولیس بتواند الوحده را شکست دهد و الریان هم مغلوب الهلال شود، آن وقت الهلال با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم اول و پرسپولیس با ۹ امتیاز به عنوان تیم دوم صعود می کند.

,

حالت دوم صعود، پیروزی پرسپولیس در تهران و تساوی الهلال – الریان است. آن وقت الهلال با ۱۰ امتیاز و پرسپولیس با ۹ امتیاز تیم های صعود کننده خواهند بود.

,

غیر از این دو حالت در هیچ شرایطی پرسپولیس نمیتواند به مرحله بعد صعود کند .

,

نکته جالب گروه چهارم این است که به غیر از الهلال، سه تیم دیگر شانس صعود دارند. یعنی اگر الوحده در تهران پرسپولیس را شکست دهد و الریان مقابل الهلال شکست بخورد این الوحده است که به همراه الهلال به مرحله بعدی رقابتها صعود خواهد کرد.

,

همانطور که گفتیم پرسپولیس در صورت برتری مقابل الوحده و ناکامی الریان مقابل الهلال صعود خواهد کرد و در صورت برتری الریان مقابل الهلال شانسی برای صعود ندارد.

,
منبع: وب سایت برنامه نود
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه