اخبار داغ

پیشکسوتان پرسپولیس اهرم بازی برده را با شکست عوض کردند+ تصاویر

پیشکسوتان پرسپولیس اهرم بازی برده را با شکست عوض کردند+ تصاویر
پیشکسوتان پرسپولیس اهرم در دیدار دوم خود برابر پیشکسوتان باغک رفتند و توانستند با 4 بر یک از حریف خود پیش بیفتند ولی تیم پیشکسوتان باغک با یک بازی خود بازی را با نتیجه 8 بر 4 به برتری رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، بازی دور دوم مسابقات فوتسال پیشکسوتان یادواره شهدای تنگستان که راس ساعت ۹آغاز گردید دو تیم پیشکسوتان پرسپولیس اهرم و پیشکسوتان باغک مقابل هم صف آرایی کردند و در پایان تیم پیشکسوتان باغک توانستند تیم پرسپولیس شکست دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

باغک که در گام اول متحمل شکستی سنگین شده بود در این دیدار که چیزی برای از دست دادن نداشت با تمام قوا و با انگیزه برد پا به میدان گذاشت چون خوب می دانست باخت در این دیدار برای آنها به منزله خداحافظی زود هنگام از مسابقات خواهد بود.

,

در طرف دیگر بازیکنان پرسپولیس که فکر بازی راحت به ذهنشان خطور کرده بود وبه نوعی خود را از پیش برنده می دانستند تقریبا با تمام بزرگان سالهای نه چندان دور خود پا به زمین مسابقه گذاشت.

,

البته آنها تا پایان نیمه اول به خواسته خود رسیدند و حتی نیمه اول را با برد به رختکن رفتند ولی اشتباهات پیاپی بازیکنان و کادر تیم پرسپولیس و تیزهوشی و جنگندگی بازیکنان باغک چنان عرصه را بر تیم پرسپولیس تنگ کردند که همه ی توپهای باغک یکی پس از دیگری وارد دروازه شدند و در پایان بازی با نتیجه جالب ۸ بر ۴ به سود باغک خاتمه یافت.

,

برای تیم باغک در این دیدار علی پولادیان(۳گل)بهنام شمسی(۳گل)و پرویز دست بخش(۲گل)گلزنی کردند و در آن سو گلهای پرسپولیس را اسفندیار زنده بودی(۲گل)، داریوش محمدی و علی بازیاری گلزنی کردند.

,

در پایان با نظر‌‌ کمیته فنی علی پولادیان از تیم باغک به عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات انتخاب گردید.

,

 

,

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه