اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان در بستان آباد:

کسانی که می گویند اگر شخص انقلابی رئیس جمهور شود ،جنگ خواهد شد به مردم آدرس غلط می دهند

کسانی که می گویند اگر شخص انقلابی رئیس جمهور شود ،جنگ خواهد شد به مردم آدرس غلط می دهند
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: امروز نه آمریکا شرایط لازم برای تجاوز به ایران را دارد و نه کشور ما از نظر دفاعی انسجام ملی و باورهای اعتقادی در شرایطی است که مورد تجاوز قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار شهریار ، نشست روشنگری و بصیرت افزایی به همت کانون بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی بستان آباد برگزار شد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار شهریار,

درین همایش دکتر شعبانعلی رمضانیان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور به عنوان سخنران با اشاره به نقش بی بدیل معلمان در بصیرت افزایی جامعه نگاه واقع بینانه به شرایط کشور را خواستار شد.
وی با انتقاد از کسانی که بر مبنای یک تفکر غلط و غیر واقعی کشور را زیر سایه تهدید جنگ نشان میدهند گفت: برخی ها طوری وانمود میکنند که اگر شخصیت ارزشی و انقلابی سکان اداره کشور را به دست گیرد جنگ میشود و آمریکا به ما تهاجم میکند.
وی افزود: امروز نه آمریکا شرایط لازم برای تجاوز به ایران را دارد و نه کشور ما از نظر دفاعی انسجام ملی و باورهای اعتقادی در شرایطی است که مورد تجاوز قرار گیرد.
رمضانیان در ادامه طلاق،اعتیاد،تاخیر در ازدواج جوانان و بیکاری را مشکلات اصلی کشور دانست و افزود جنگ امروز در حوزه اقتصادی است و دشمن امروز ازین طریق سعی در نابودی انقلاب دارد و دولت مردان بایستی ناکارآمدی موجود در این عرصه را جبران کنند.
وی افزود: نگرانی اصلی ما فرصت سوزی های مسئولان و معطل کردن کشور است.
مسئول بسیج فرهنگیان کشور در ادامه بخش اعظمی از مشکلات نظام تعلیم و تربیت را مربوط به نبود اعتبارات دانست و افزود: این که امروز بسیاری از برنامه های تربیتی در آموزش و پرورش کم رنگ شده است و بخش های اساسی این نهاد به بخش خصوصی واگذار میشود و شان معلم و معیشت وی رعایت نمیشود مربوط به مشکلات اقتصادی کشور است و نشان میدهد چالش اصلی کشور در حوزه اقتصاد است.
وی در پایان راه حل برون رفت از مشکلات کشور را استقرار دولتی با گفتمان کار جهادی و انقلابی دانست که بتواند با فعال کردن ظرفیت های بینظیر کشور فضای موجود را تغیر دهد.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه