اخبار داغ

چراغ سبز استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدیران برای تبلیغ دولت/درخواست استاندار از مدیران: نگذارید دولت مظلوم واقع شود

چراغ سبز استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدیران برای تبلیغ دولت/درخواست استاندار از مدیران: نگذارید دولت مظلوم واقع شود
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ مدیری در این استان حق تبلیغ له یا علیه هیچ کدام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در وقت اداری را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس ، سیدموسی خادمی در نشست مشترک ستاد انتخابات با فرمانداران و بخشداران کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انتظار می‌رود مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات آینده از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ، سیدموسی خادمی در نشست مشترک ستاد انتخابات با فرمانداران و بخشداران کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انتظار می‌رود مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات آینده از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.,

وی با بیان اینکه پس از مشخص شدن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شفافیت بیشتری در انتخابات ایجاد شده و پیچیدگی وظایف انتخابات کمتر است افزود: برگزاری انتخاباتی امن، سالم و حداکثری مهمترین وظیفه متولیان امر انتخابات است.

,

درخواست استانداز از مدیران برای اطلاع رسانی خدمات دولت

, درخواست استانداز از مدیران برای اطلاع رسانی خدمات دولت ,

خادمی خواستار اطلاع‌رسانی خدمات دولت یازدهم شد و افزود: با اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع نباید اجازه زیر سوال بردن خدمات نظام را به برخی از افراد داد و به طور حتم دفاع از دولت توسط کارگزاران هیچ منافاتی با نقش اجرایی مدیران ندارد.

,

وی تصریح کرد: هیچ مدیری در استان حق تبلیغ له یا علیه هیچ کدام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در وقت اداری را ندارد.

,

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امیدوارم این استان همچون انتخابات گذشته در زمینه مشارکت جزو استان‌های اول کشور باشد.

,

خادمی از برگزاری الکترونیکی انتخابات در سه شهر بزرگ استان خبر داد و گفت: ضروری است با تهیه فیلم و انیمیشن آموزشی و پخش از شبکه استانی و همچنین مانورهای انتخاباتی مردم در راستای حضور در انتخابات الکترونیکی آموزش داده شوند.

وی بیان کرد: فرمانداران و بخشداران نباید در راستای برگزاری انتخابات منفعل باشند بلکه انتخابات را یک اقدام استانی بدانند و با نگاه فرابخشی و فراشهرستانی در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در سطح استان اقدام کنند.

,
,
,

خادمی با تاکید بر اینکه هیچ کس حق تبلیغ برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را از تریبون‌های عمومی ندارد، ادامه داد: در صورت تبلیغ از تریبون‌های عمومی موارد در کمترین زمان ممکن به ستاد انتخابات، ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی و... اطلاع داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه