اخبار داغ

گزارش یک پایگاه آمریکایی:

زنان داعشی جای مردان را در عملیات های تروریستی پر می کنند

زنان داعشی جای مردان را در عملیات های تروریستی پر می کنند
گزارش رسانه ها حاکی از آن است که با وارد شدن ضربات شدید به جبهه داعش در موصل و سوریه،عناصر این گروه ترویستی خلال چند ماه گذشته متحمل خسارت زیادی شده اند؛همین امر موجب شده است که داعش برای جبران این خسارت ها از زنان برای انجام اقدامات تروریستی خود استفاده کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛پایگاه آمریکایی"سایت" که به پیگیری اخبار سازمان های تروریستی می پردازد،طی گزارشی اعلام کرد: حدود سه چهارم عناصر داعش طی حملات هوایی و عملیات های زمینی در سوریه و عراق به هلاکت رسیده اند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

طبق این گزارش، تعداد افراد این سازمان تروریستی به 12 تا 15 هزار نفر کاهش یافته است؛ درحالی که تعداد اعضای داعش تا پیش از این به حدود 60 هزار نفر رسیده بود.

,

این گزارش توضیح داد:حجم این خسارت ها موجب شده است که داعش در عملیات های نظامی خود،بویزه عملیات های انتحاری از زنان استفاده کند.

,

پایگاه آمریکایی"سایت" افزود:تعداد زنان حاضر در گروه تروریستی داعش به500 زن می رسد که اغلب آنها اروپایی هستند و طی دو سال گذشته به این گروه تروریستی ملحق شده اند.

,

گزارش این پایگاه آمریکایی همچنین به استفاده داعش از کودکان برای جبران کمبود مردان در عملیات های تروریستی خود اشاره دارد.

,

این گزارش می افزاید:بیش از 35 هزار زن در اراضی تحت کنترل داعش وضع حمل کرده اند.

,

منبع:اسپوتنیک

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه