اخبار داغ

همزمان با 27 رجب؛

جشن عید مبعث در منوجان برگزار شد+تصاویر

جشن عید مبعث در منوجان برگزار شد+تصاویر
همزمان با فرا رسیدن ۲۷ رجب سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، جشن های عید مبعث در مساجدو حسینیه های بخش مرکزی وآسمینون منوجان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح منوجان روزمَبْعَث، روزی است که حضرت محمد(ص)، پیامبر گرانقدر اسلام، به درجه پیامبری برگزیده شد. در تقویم هجری قمری، ۲۷ رجب روز مبعث است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح منوجان,

شب بیست و هفتم رجب بود که حضرت محمد(ص) در غار حرا مشغول راز و نیاز با خالق محبوب بود، صدای خجسته و با صلابتی را شنید که او را امر به خواندن کرد. بعد از سه مرتبه پیامبر نیز با او خواند؛ بخوان، بخوان به نام پروردگارت که آفرید. همان که انسان را از خون بسته‌ای خلق کرد. بخوان که پروردگارت از همه بزرگوارتر است، همان که به وسیله قلم تعلیم نمود و به انسان آنچه را نمی‏‌دانست، یاد داد.

,

آری چه شروع زیبا و کاملی. این آیات از خواندن، خلقت، کیفیت خلقت، شکر و سپاس، علم و دانش و… سخن گفته است، گویی باور خلقت اگر با علم و دانش عجین شود، انسان را به اوج آگاهی می‌رساند.

,

به همین مناسبت شب گذشته در مساجد و حسینیه های بخش مرکزی و آسمینون منوجان برنامه های تلاوت قرآن ، فرستادن صلوات دسته جمعی،برپایی ایستگاه صلواتی و سخنرانی روحانیان برگزار شد.

,

تصاویر زیر مربوط مسجد صاحب الزمان (عج) بخش مرکزی منوجان با حضور اهل تشیع وتسنن است.

,

, , ,

, , ,


تصاویر زیر مربوط به جشن مسجد جامع بخش آسمینون منوجان

, , ,
,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه