اخبار داغ

یادداشت/

طبس و تکرار معجزه ابابیل

طبس و تکرار معجزه ابابیل
شن های صحرای طبس، به قول امام خمینی(ره) ماموران الهی شدند تا به سان ریگ های ابابیل بر سر سپاه ابرهه فرود آیند و تاریخ را تکرار کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای گناباد، طبس برای ملت ما فراتر از نام یک صحرا در کویرایران است؛ یاد و خاطره پنجم اردیبهشت سال59 و شکست نیروهای آموزش دیده آمریکایی در حافظه تاریخی ما باقی خواهد ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای گناباد,

 

,

بعد از انقلاب اسلامی و پذیرش شاه توسط آمریکا، حرکت خودجوش دانشجویان برای تسخیر سفارت آمریکا سرعت گرفت. افشای اسناد جاسوسی آمریکا در امور داخلی ایران و تلاش این کشور برای به ناکامی کشاندن انقلاب نوپای ایران جایی برای تعامل و ایجاد روابط دیپلماتیک باقی نگذاشت.

,

 

,

طرح نجات «پنجه ی عقاب» کارتر با هدف آزادسازی گروگان ها در اثر برخورد هلی کوپتر و هواپیمای ترابری با هشت کشته منجر به رسوایی سیاسی-نظامی آمریکا در جهان شد. شن های صحرای طبس، به قول امام خمینی(ره) ماموران الهی شدند تا به سان ریگ های ابابیل بر سر سپاه ابرهه فرود آیند و تاریخ را تکرار کنند.

,

 

,

به دنبال این شکست مفتضحانه پیامدهای زیادی دامن گیر آمریکا شد و برکات فراوانی برای گسترش شعارهای اصول گرایی درجهان به ما رسید.

,

 

,

کارتربخاطر این شکست و همچنین خنثی شدن کودتای نافرجام نوژه و شکست سایر دسیسه ها در دور دوم ریاست جمهوری رای نیاورد و در زمان ریاست جمهوری رونالد ریگان، تلاش ها برای برقراری رابطه با ایران رسوایی «ایران گیت» را برایش ببارآورد و در ادامه این سیاست ها، حمایت از صدام و تحریم های نظامی و اقتصادی همچون تصویب قانون داماتو و محور شرارت خواندن ایران راه به جایی نبرد و پیروزی رزمندگان در جبهه ها آمریکا را بیش از پیش نگران ساخت.

,

 

,

نکته درس آموزی که برای دولتمردان ما باید سرلوحه برنامه هایشان قرار گیرد این حقیقت است که راهبرد استقامت عزتمندانه همراه با صلابت و اقتدار کار خودش را می کند. امروز هم میتوانیم برای انقلابی ماندن با پشتیبانی از رهنمودهای ولی فقیه امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) به حرکت انقلاب سرعت ببخشیم.

,

 

,

دستپاچه بودن و امید بستن به لبخند آمریکا و به سراغ عتبه بوسی آن ها رفتن، نقطه آغاز سقوط دولتمردان ترسو است و زمینه تجدید نظرمردم برای روی کارآوردن نیروهای انقلابی را پای صندوقهای رای فراهم می کند.

,

 

,

بدین ترتیب ماجرای طبس و به دنبال آن تحمیل جنگ برایران، تحریم های مالی وهسته ای، تهاجم فرهنگی و رسانه ای، ایجاد داعش، تقویت گروه های برانداز و منافق، حمله موشکی به هواپیمای مسافربری وحمایت علنی از لیبرال های خود فروخته داخلی درفتنه 88 و انتخابات ریاست جمهوری96 و... ایالات متحده را بیش از گذشته برای ملت بصیر ایران به زیاده خواهی مستکبر و شیطانی بزرگ تبدیل  کرده است.

,

 

,

مهدی علی اکبری

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه