اخبار داغ

عضو شورای شهر تهران:

لیست نهایی شورای شهر اصلاحات تا دهم اردیبهشت مشخص می شود/ تا مبارزه با فساد صورت نگیرد نمی توان از اولویت های شهری صحبت کرد

لیست نهایی شورای شهر اصلاحات تا دهم اردیبهشت مشخص می شود/ تا مبارزه با فساد صورت نگیرد نمی توان از اولویت های شهری صحبت کرد
حقانی اولویت شورای پنجم را مبارزه با فساد عنوان کرد و گفت: تا مبارزه با فساد و پایبندی به قانون صورت نگیرد نمی توان اولویت را ترافیک، آلودگی هوا و مسائل زیست محیطی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حقانی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با «تهران نیوز »در رابطه با رد صلاحیت برخی از اعضای کنونی شورای شهر تهران گفت:هیات اجرایی و هیات نظارت وظیفه تأیید صلاحیت اعضای شورای شهر را دارند که در مرحله اول صلاحیت اکثر افراد تأیید می‌شود اما رد صلاحیت‌ها درهیات نظارت که از چهار منبع (ثبت احوال، نیروی انتظامی، اداره اطلاعات و دادستانی) استعلام می‌شود، صورت می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «تهران نیوز ,

حقانی افزود: ممکن است ابهاماتی در مورد اشخاص وجود داشته باشد که بر اساس آن رد صلاحیت صورت گرفته باشد که در مرحله تجدیدنظر بر مبنای اسناد که از سوی شخص در اختیار هیات نظارت قرار می‌گیرد احتمال تأیید صلاحیت وجود دارد.

,

عضو شورای شهر تهران در خصوص لیست نaهایی اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: درباره لیست اصلاحات در فضای مجازی و برخی از سایت‌ها مطالبی منتشر شد که این تنها گمانه زنی‌های شخصی افراد بود آنچه که بنده اطلاع دارم بعد از تأیید نهایی صلاحیت افراد، بین ۵ تا ۱۰ اردیبهشت لیست اصلاحات بر اساس معیارهای از قبل تعیین‌شده مشخص می‌شود.

,

وی خبر کرباسچی و هاشمی به‌ عنوان شهردار پیشنهادی اصلاحات را تکذیب کرد و گفت: آوردن نام شهردار در لیست کار پسندیده‌ای است که اگر توفیق حضور پیدا کردیم ممکن است این کار صورت بگیرد، این در حالی است که تاکنون هیچ شخصی را به‌عنوان شهردار پیشنهادی اصلاحات معرفی نکردیم.

,

حقانی اولویت شورای پنجم را مبارزه با فساد عنوان کرد و افزود: تا مبارزه با فساد و پایبندی به قانون صورت نگیرد نمی‌توان اولویت را ترافیک، آلودگی هوا و مسائل زیست‌محیطی دانست.

,

عضو شورای شهر تهران از مردم خواست که به هر شکلی در انتخابات حضور پیدا کنند و در سرنوشت شهر و فرزندان خود دخیل باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه