اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد مطرح کرد:

ضرورت بالا بردن سطح نشاط و شادابی در جامعه

ضرورت بالا بردن سطح نشاط و شادابی در جامعه
فرماندار خلیل‌آباد گفت: اقدامات و امکاناتی که در شهرستان بتواند نشاط و شادابی را به وجود آورد کم است و باید دستگاه‌های متولی این نیاز را برای همشهریان برطرف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری عصرگذشته در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی اظهار داشت: سال 95 موفقیت‌های زیادی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان کسب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی یکی از افتخارات دولت را مهار تورم و طرح تحول نظام سلامت دانست و خاطرنشان کرد: مهار تورم و طرح تحول نظام سلامت را مردم در شهرستان خلیل‌آباد به‌وضوح لمس کرده‌اند.

,

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به افتتاح بیمارستان در سال گذشته، تصریح کرد: بیمارستان خاتم‌الانبیاء خلیل‌آباد باید به بهره‌برداری می‌رسید تا کمبودها و ملزومان آن شناسایی و در جهت رفع آن تلاش کنیم.

,

وی بابیان اینکه هیچ پروژه‌ای که اعتبار نداشته باشد کلنگ زنی نمی‌شود، اذعان کرد: 8 پروژه بهداشتی درمانی در بهمن‌ماه سال 95 کلنگ زنی شد که 4 پروژه آن باید در اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری برسد.

,

شاکری ادامه داد: روند اجرایی پروژه‌های بهداشت و درمان خلیل‌آباد از وضعیت خوب و پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار و در حال تکمیل شدن است.

,

وی ضمن تبریک هفته سلامت؛ زندگی سالم، بانشاط و امید را شعار هفته سلامت دانست و بیان کرد: نشاط و شادابی یکی از ضروریات امروز جامعه است که به آن کمتر توجه شده است.

,

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه نشاط و شادابی از نیازهای مسئولین، خانواده‌ها و جامعه است، عنوان کرد: اقدامات و امکاناتی که در شهرستان بتواند نشاط و شادابی را به وجود آورد کم است و باید دستگاه‌های متولی این نیاز را برای همشهریان برطرف کنند.

,

وی تفریح و ورزش سالم را لازمه نشاط و شادابی دانست و ابراز کرد: پیشگیری و کنترل بیماری، بالا بردن سطح آگاهی جامعه و ارائه خدمات آموزشی در حوزه بهداشت و درمان نیز از اهداف کارگروه سلامت و امنیت غذایی در سال 96 است.

,

شاکری در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی در سال 95 تأمین آب شرب اردوگاه شهید جعفریان خلیل‌آباد بود که انجام شد و با احداث منبع 135 هزار لیتری، آب شرب اردوگاه تأمین شد و می‌تواند در مواقع بحران، آب شرب شهر خلیل‌آباد کمک کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه