اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد:

بخش‌های دیالیز و زایمان در بیمارستان خلیل‌آباد راه‌اندازی می‌شود

بخش‌های دیالیز و زایمان در بیمارستان خلیل‌آباد راه‌اندازی می‌شود
مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد گفت: با توجه به مشکلات کلیوی که در بخشی از مردم وجود دارد پیگیری‌های لازم صورت گرفت و به‌زودی بخش دیالیز در بیمارستان خلیل‌آباد راه‌اندازی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، سید محمد هاشمی روز گذشته در اولین نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی خلیل‌آباد در سال 96 اظهار داشت: مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی در سال گذشته نسبتاً به‌صورت کامل اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی بابیان اینکه افتتاح بیمارستان خلیل‌آباد باعث ایجاد نگاه مثبتی به حوزه درمان شهرستان شد، خاطرنشان کرد: بیمارستان خاتم‌الانبیاء خلیل‌آباد زیرساخت و زیربنای یک بیمارستان مطلوب خواهد بود و تجهیزات قابل‌قبول و خوبی وارد این بیمارستان شده است.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد از راه‌اندازی بخش دیالیز در این بیمارستان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به مشکلات کلیوی که در بخشی از مردم وجود دارد و همچنین مراجعات بسیار زیادی به بیمارستان کاشمر می‌شود با پیگیری‌هایی که صورت گرفت ان شاء الله به‌زودی بخش دیالیز در بیمارستان خلیل‌آباد راه‌اندازی می‌شود.

,

وی همچنین ادامه داد: بلوک زایمان نیز از دیگر بخش‌هایی است که در حال پیگیری برای راه‌اندازی آن در بیمارستان هستیم و اورژانس نیز در حال خدمات‌رسانی به همشهریان است.

,

هاشمی بر اصلاح هر چه سریع‌تر راه دسترسی بیمارستان خلیل‌آباد تأکید کرد و گفت: با ایجاد میدان در روبروی بیمارستان می‌توان خطرات جاده‌ای را در این حوزه حذف کرد.

,

وی با اشاره به احداث بناهای بهداشتی در شهرستان، اذعان کرد: 10 پروژه بهداشتی در سال 95 کلنگ زنی و مراحل ساخت آن شروع شد و با سرعت به کار خود ادامه می‌دهد.

,

دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی خلیل‌آباد همچنین تأکید کرد: با افتتاح این پروژه‌ها دسترسی مردم به خیلی از خدمات بهداشتی در روستاها آسان‌تر می‌شود.

,

وی با اشاره به زلزله‌های اخیر در خراسان رضوی عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های شهرستان باید در حوزه آموزشی و استحکام بنا اقدامات لازم را داشته باشند تا از آسیب‌های احتمالی در زمان وقوع زلزله کاسته شود.

,

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم شاخصه‌های حوزه درمانی را در شهرستان خلیل‌آباد با سرمایه‌گذاری‌های ایجادشده ارتقاء دهیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه