اخبار داغ

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در باشت:

دولت فعلی نتوانست کشور را از فقر، تبعیض و بیکاری نجات دهد/حجت الاسلام رئیسی فردی مناسب برای ریاست جمهوری است

دولت فعلی نتوانست کشور را از فقر، تبعیض و بیکاری نجات دهد/حجت الاسلام رئیسی فردی مناسب برای ریاست جمهوری است
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در باشت با بیان اینکه دولت فعلی نتوانست کشور را از فقط، تبعیض و فساد نجات دهد، گفت: حجت الاسلام رئیسی فردی با سابقه موفقی که دارد فردی مناسب برای ریاست جمهوری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنقلاز باشت نیوزحجت الاسلام سید نادر حسینی در گفت و گوی با این پایگاه پایگاه خبری با اشاره به دو جریان سیاسی در کشور گفت؛ امام خمینی (ره) فرمودند، دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا (جبهه مردمی ) باید باشند و وجود این دو جریان باعث می شود که با نظارب افکار،فردی به عنوان  ریاست جمهور تعیین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باشت نیوز,

وی افزود: هردو جریان معتقد هستند که کشور باید رئیس جمهوری داشته باشند،منتهی هر جریانی به زعم خود فردی را پیشنهاد می کند که اگر آن فرد در انتخابات پیروز شود بهتر می تواند کشور را اداره کند،و نوعا هر دو جریان روی یک فرد توافق نظر ندارند.

,

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در باشت اظهار کرد:در این دوره ریاست جمهوری جبهه مردمی انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی را که شخصیتی برجسته از لحاظ علم، فقاحت، دیانت ، سیاست  و ولایی بودن است مورد توافق قرار داده، این جبهه در این دوره ریاست جمهوری این سید جلیل القدر که پایبند خط امام و رهبری می باشد و سابقه مدیریت ۲۰ساله دارد و هم اکنون از طرف مقام معظم رهبری به عنوان فردی امین در تولیت حرم مقدس امام رضا(ع) تعیین گردیده او را به عنوان کاندید ریاست جمهوری کشور مطرح نموده است.

,

حجت الاسلام حسینی :ما به عنوان مسئول ستاد جبهه مردمی وظیفه داریم که شخصیت این روحانی برجسته و دلسوز را به عنوان کاندید ریاست جمهوری به مردم معرفی کنیم و وظیفه داریم  که شایستگی های او را به مردم برسانیم، بنده معتقد هستم که اگر او رئیس جمهور شود با دانش و بینشی که دارد می تواند تحول و تغییرات مهمی را در مدیریت کشور به وجود آورد و معضلاتی را که هم اکنون دامن گیر جامعه ما است همچون بیکاری جوانان و مشکلات اقتصادی را تا حدود زیادی کاهش دهند.

,

وی در ادامه گفت: اعتقاد بنده بر این است که در برنامه های تبلیغاتی ریاست جمهوری این دوره هبچ جریانی،جریان دیگر را تغصیف نکند  و حرمت ها در برنامه های تبلیغاتی حفظ شود،هر جریان می تواند ویژگی های کاندید خود را برای مردم بیان کند و استکاک جریانی رخ ندهد،تا در نتیجه یک انتخابات پرشور و چشم گیر جهت تعیین ریاست جمهوری به وجود آید.

,

رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در باشت با اشاره به موضوع مهم انتخابات در این برهه تصریح کرد:مردم باید بدانند که حضور آنها پای صندوق های رای بیان گر این است که حکومت ما دولت مردان مردمی است و از ناحیه مردم تعیین و پایگاه مردمی دارد.

,

وی در ادامه افزود:مدیران فعلی و قبلی کشور نمیگوییم که خدمتی ارائه نداده اند ولی نتوانستند کشور را درست مدیربت و آن را از رکود نجات دهند و مردم توجه دارند آنهایی که طی ۴سال در رأس مدیریت کشور بودند و نتوانستند فقر، فساد ،تبعیض را کاهش و مشکل بیکاری جوانان را در کشور که سرمایه اصلی کشور هستند حل نمایند.

,

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد:مدیران فعلی نتوانستند به توسعه پایدار موفق شوند و با رهبر انتقلاب و نظام تعامل مطلوبی داشته باشند، در آینده هم نمیتوانند در حل این معضلات و مشکلات موفق باشند، معتقد هستم که آیت الله رئیسی نیروی تازه نفس با تجربیاتی که از ضعف و قوت دولت های گذشته در اختیار دارد می تواند تا حدود زیادی در حل معضلات کشور موفق باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه