اخبار داغ

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب:

رد صلاحیت ۶۷ داوطلب شورا در شهرستان میاندوآب توسط هیئت های اجرایی و نظارت/۳۴ نفر انصراف دادند

رد صلاحیت ۶۷ داوطلب شورا در شهرستان میاندوآب توسط هیئت های اجرایی و نظارت/۳۴ نفر انصراف دادند
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: از مجموع کاندیداهایی که در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان میاندوآب ثبت نام کردند، ۱۵ نفر توسط هیئت اجرایی و ۵۲ نفر نیز توسط هیئت نظارت رد صلاحیت شده و ۳۴ نفر نیز انصراف داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، ناصر امیری در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به آمار رد صلاحیت ها در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در میاندآب، اظهار کرد: از مجموع یک هزار و ۸۸ کاندیدایی که در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان میاندوآب ثبت نام کردند، ۱۵ نفر توسط هیئت اجرایی و ۵۲ نفر نیز توسط هیئت نظارت رد صلاحیت شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: هم چنین ۳۴ نفر از مجموع داوطلبان در شهرستان نیز بعد از ثبت نام از ادامه کاندیداتوری منصرف شده و انصراف داده اند.

,

وی با اشاره به اینکه در شهر میاندوآب هم صلاحیت ۹ نفر توسط هیئت های اجرایی و نظارت تایید نشده است، گفت : از تعداد ۱۳۱ داوطلب شورای شهر میاندوآب، فقط یک نفر توسط هیات اجرایی ردشده و تعداد ۸ نفر نیز توسط هیات نظارت صلاحیت نگرفتند و سه نفر نیز تاکنون انصراف داده اند.

,

امیری از رد صلاحیت یک نفر در شهر باروق از تعداد ۱۲ نفر داوطلب این شهر خبر داد و تصریح کرد: از  شهر چهاربرج نیز ۱۶ نفر به عنوان کاندیدا ثبت نام کرده بودند که از این تعداد نیز یک نفر رد صلاحیت و ۵ نفرانصراف داده اند.

,

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب اظهار کرد: در بخش باروق ۲۳۰ نفر داوطلب، یک نفر رد صلاحیت و ۲ نفرانصراف داده و در بخش مرکزی نیز از ۵۹۳ نفر داوطلب عضویت در شورا، ۲۶ نفر رد و ۲۱ نفر هم انصراف داده اند.

,

وی افزود: در بخش مرحمت آباد هم ۱۰۶ نفر داوطلب عضویت در دور پنجم شورای اسلامی روستاهای این بخش بودند که صلاحیت ۱۴ نفر از آنها رد و۳ نفر هم انصراف داده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه