اخبار داغ

"گفت و شنود" با موضوع رد صلاحیت شدن چندتن از داوطلبان شورای شهر اشتهارد

"گفت و شنود" با موضوع رد صلاحیت شدن چندتن از داوطلبان شورای شهر اشتهارد
چندتن از داوطلبان شورای شهر، که صلاحیتشون توسط هیئت نظارت احراز نشده، طومار بدست، مسجد به مسجد دارن امضا جمع میکنن که ما “التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه” داریم لذا گفت و شنود زیر به این موضوع پرداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تات خبر، چندتن از داوطلبان شورای شهر، که صلاحیتشون توسط هیئت نظارت احراز نشده، طومار بدست،مسجد به مسجد دارن امضا جمع میکنن که ما "التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه” داریم لذا گفت و شنود زیر به این موضوع پرداخته است :

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر,

گفت؛ شنیده شده چندتن از داوطلبان شورای شهر، که صلاحیتشون توسط هیئت نظارت احراز نشده، طومار بدست،مسجد به مسجد دارن امضا جمع میکنن که ما "التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه” داریم.

,

گفتم؛ از کجا معلوم دلیل عدم احراز صلاحیتشون این مورده؟

,

گفت؛ والا چی بگم… وقتی خودشون دارن تلاش میکنن پایبندیشون به این موارد رو ثابت کنن، خوب همه احتمال قوی میدن که مشکلشون همینه دیگه.

,

گفتم؛ اولا که اینکارشون اصلا درست نیست چون خودشون رو در معرض اتهام قرار میدن…اگرم استدلالی دارن ببرن تحویل مراجع قانونی بدن برا رسیدگی… درضمن ،اثبات پایبندی به اسلام و ولایت فقیه که با طومار نمیشه…
ثانیا پیشنهاد میکنم یه بار دیگه برن خوب پرونده شون رو نگاه کنن شاید دلایل دیگه ای درکارباشه…آخه

,
,

میگن شخصی رفت پیش عریضه نویس که برام یک عریضه بنویس. او هم نوشت و گفت یکبار برات میخونم ببین چیزی از قلم نیفتاده باشه… عریضه نویس شروع کرد به خوندن. صاحب عریضه، زد زیر گریه ، طوری که عریضه نویس حالش منقلب شد. روکرد به این شخص و گفت؛ بابا اینارو خودت گفتی، من نوشتم.حالا با خوندنش داری اینطور گریه میکنی!؟

,

شخص مورد نظر جواب داد؛ تا حالا اینجوری به پرونده و مشکلاتم نگاه نکرده بودم… حالا که تو خوندی فهمیدم وضعم خیلی متفاوت تر از چیزیه که فکر میکردم…

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه