اخبار داغ

بمناسبت هفته سلامت:

خانه بهداشت روستای سرکلاته خرابشهر افتتاح شد+تصاویر

خانه بهداشت روستای سرکلاته خرابشهر افتتاح شد+تصاویر
خانه بهداشت شماره یک روستای سرکلاته خرابشهر بمناسبت هفته سلامت افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کردکوی بمناسبت هفته سلامت در روستای سرکلاته خرابشهر به خبرنگار ما گفت: بمناسبت هفته سلامت خانه بهداشت شماره یک روستای سرکلاته خرابشهر امروز افتتاح می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

علی ساورعلیا افزود: درحال حاضر در شهرستان کردکوی درحال ساخت دو خانه بهداشت دیگر در روستاهای چهارده و ایلوار نیز هستیم.

,

وی اظهار داشت: خانه بهداشت روستای چهارده در آینده ای نزدیک نیز افتتاح خواهد شد و همچنین خانه بهداشت روستای ایلوار هم در ماه های آینده نیز افتتاح می گردد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کردکوی با بیان اینکه تمامی خانه های بهداشت ما در شهرستان کردکوی بصورت ملکی می باشند، بیان کرد: در آینده اگر بخواهیم در خصوص خانه های بهداشت هزینه صورت بگیرد یا تعمیرات اساسی خانه های بهداشت را به همراه خواهد داشت و یا اینکه خانه های بهداشتی که قدیمی هستند را تغییر کاربری دهیم.

,

ساورعلیا با اشاره به اینکه خانه بهداشت جدید روستای سرکلاته خرابشهر امروز افتتاح می شود، افزود: خانه بهداشت قدیم این روستا را بعنوان سالن آموزش قرار دادیم تا مکانی مناسب برای آموزش مردم روستا باشد.

,

وی یادآور شد: خانه بهداشت شماره یک روستای سرکلاته خرابشهر با متراژ 70 متر مربع، در روستای چهاره 70 متر مربع و در روستای ایلوار نیز 90 متر مربع جمعا با اعتباری حدود 230 میلیون تومان احداث گردید.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: مبلغ 70 میلیون تومان به همراه 25 میلیون تومان خرید تجهیزات برای احداث خانه بهداشت شماره یک روستای سرکلاته خرابشهر هزینه شده است.

,

تصاویری از افتتاح خانه بهداشت شماره یک روستای سرکلاته خرابشهر:

,

, , , , , , , , , , , , , ,

عکاس: یعقوب محمودی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه