اخبار داغ

مشاور ارشد فرمانده کل سپاه:

نفوس مطهر جوانان پاسدار ارزش‌های انقلاب است/انقلاب ادامه دارد

نفوس مطهر جوانان پاسدار ارزش‌های انقلاب است/انقلاب ادامه دارد
مشاور ارشد فرمانده کل سپاه در جمع دانشجویان میبدی گفت: نفوس مطهر جوانان پاسدار ارزش‌های انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میبد خبر، همایش جوانان انقلابی با حضور سردار عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران و همرزم سردار شهید حاج عماد مغنیه و با استقبال دانشجویان میبدی در محل مجتمع فرهنگی امام صادق(ع) میبد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,

در این همایش سردار عروج  انقلاب درون جوانان را زمینه ی انقلاب حسینی موجود در کشور دانست و توضیح داد: اگر نگاهی اجمالی به اغلب جنگ ها و اتفاقات بعد از انقلاب از جمله ماجرای طبس، جنگ تحمیلی، جنگ روزه ۳۳لبنان و ... بیندازیم کاملاً مشخص است که در تمام این اتفاقات با نیرو های کم توانستیم بر دشمن فائق آمده و همه ی این پیروزی ها از الطاف الهی است و جز ارزش های انقلاب به شمار می آید.

,

وی در ادامه با اشاره به این سخن امام (ره) مبنی بر اینکه پیروزی و شکست در جنگ(تحمیلی) مجازی است و پیروزی واقعی زمانی است که شما بر گناهانتان پیروز شوید، خطاب  به جوانان انقلابی اظهار داشت: انقلاب خون بار حسینی در ایران ریشه هایش قطع نمی شود چرا که بصیرت ریشه در ایمان دارد و شما جوانان  مومن انقلابی با نفوس مطهرتان می توانید پاسدار ارزش های نهفته انقلاب باشید و آن را به پیش ببرید و بدانید که ماهیت این انقلاب ضمانت دارد و افراد انقلابی هم دارای صیانت اند و خداوند از آنها حمایت می کند.

,

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: یکی از نشانه های انقلاب درون این است که هر چقدر در این مسیر حرکت کنیم خود را نسبت به دیگران کوچکتر ببینیم.

,

فرمانده اسبق سپاه ولی امر با بیان خاطراتی از دوران حفاظتشان از مقام معظم رهبری در دوره ی ریاست جمهوری ایشان از سعه صدر ایشان در مواجه با مشکلات گفت و افزود: ابزار انقلاب ما در تمام دوران ها ریشه در همین سرچشمه های متصل به ذات پاک الهی است و باید ولایت مداری را اصل کار قرار دهیم و اگر ما به آن متصل نشویم دیگران این کار را خواهند کرد زیرا این انقلاب ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه