اخبار داغ

فعال سیاسی:

حقوق شهروندی از حرف تا عمل

حقوق شهروندی از حرف تا عمل
فعال سیاسی در چهار محال و بختیاری گفت: اجرا به حقوق شهروندی ضروری است و باید به آن اعتقاد داشت تا کار عملی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز مردانی نژاد فعال سیاسی در چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر ؛  با اشاره به اینکه سیاست گذاری ها درست حلاجی نمی شوند اظهار کرد: یک سری برنامه هایی تهیه می شود که به ظاهر خوب است اما اگر مجریان اعتقادی به اجرای آن نداشته باشند در عمل خروجی نخواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,

 وی  با اشاره به اینکه  اگر برنامه ای خروجی نداشته باشد نمی تواند خوب باشد تصریح کرد: برنامه ای که قابلیت اجرایی در آن دیده نشود نمی توان آن را خوب تلقی کرد.

,

مردانی نژاد  با بیان اینکه بعضی اوقات یک سیاست تبدیل به یک قانون می شود اذعان داشت: ما سیاست های داریم که تبیدل به قانون شده اما متاسفانه  به خاطر عدم اجرای آن ها توسط مجریان خروجی از آن ها دیده نشده است .

,

وی با تاکید بر اینکه نوشتن منشور حقوق شهروندی  عمل خوبی است اما رعایت نکردن  آن قانون کار صحیحی نیست خاطر نشان کرد: حداقل حقوق شهروندی معیشت مردم بوده که متاسفانه به آن توجه ای نشده است.

,

اشتغال اساسی ترین حقوق شهروندی است که دولت به آن توجهی نمیکند

,

مردانی نژاد با اشاره به اینکه داشتن اشتغال یک حقوق شهروندی محسوب می شود یادآور شد: متاسفانه اشتغال زایی در اولویت دولت نیست .

,

وی با بیان اینکه ما در جامعه رکود داریم و این در 200 سال اخیر بی سابقه بوده است و متاسفانه روز به روز عمیق تر می شود اظهار کرد: پویایی در اقتصاد و رونق کسب و کار باید از اولویت های یک دولت باشد .

,

مردانی نژاد بیکاری را دربین  جوانان تحصیل کرده  خواند و عنوان کرد: جوانان اصلی ترین نیروی پیش برنده  یک جامعه هستند ولی دولت  نه توجهی به آن ها دارد و نه برای اشتغال آنها برنامه ای آماده کرده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه