اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

واقعه طبس حقانیت انقلاب و چهره پلید آمریکا را نمایان کرد

واقعه طبس حقانیت انقلاب و چهره پلید آمریکا را نمایان کرد
نماینده شهرستان های نیشابور و فیروزه گفت: واقعه طبس حقانیت انقلاب اسلامی ایران را روشن و چهره دشمن واقعی انقلاب را بیش از هر زمانی نمایان کرد تا جهانیان به حقانیت انقلاب اسلامی و متجاوز بودن آمریکا پی ببرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاجر چنرانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با عطارنیوز گفت: پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس و اثبات دفاع از مظلوم در برابر ظالم است، این روز نشانه قدرت الهی در دفاع از مظلوم و ایستادن در مقابل مستکبرین است و هیمنه پوشالی آمریکا در این روز توسط قدرت لایزال الهی شکسته شد.

وی با اشاره به نقشه شکست خورده آمریکا گفت: آمریکا به خیال آزادسازی گروگان های خویش که توسط مردم انقلابی ایران در لانه جاسوسی آمریکا دستگیر شده بودند به طور شبانه و مخفی وارد خاک جمهوری اسامی ایران شد تا عملیات آزادسازی گروگان های خویش را به اجرا درآورد اما با قدرت الهی و شن های روان صحرای طبس روبرو شد تا طومار نقشه آمریکای جنایتکار در هم پیچیده شود.

نماینده شهرستان های نیشابور و فیروزه گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 1358 توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام که با اسارت گرفتن 53 نفر از جاسوسان آمریکا به پایان رسید آن چنان ضربه ای به حیثیت آمریکا وارد کرد و سیاست های استعمار گرانه آن ها را از هم پاشید که کاخ سفید را بر آن داشت که به هر نحو ممکن این مساله را حل کند.
وی ادامه داد: بنابراین آمریکا در گام اول با اقدامات دیپلماتیکی خود به تحریم روابط سیاسی و اقتصادی ایران زد و در گام دوم طرح تجاوز نظامی به جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار خود قرارداد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شکست آمریکا در مقابل اراده ملت ایران را عامل این حمله دانست و گفت: برخورد با جاسوس خانه آمریکا در تهران که با اراده انقلابی دانشجویان مسلمان انجام پذیرفت، کاخ سفید را برای فرار از کابوس این ماجرای تحقیرآمیز با سردرگمی های زیادی مواجه نمود، آمریکا با طراحی عملیاتی پیچیده و دقیق برای حمله نظامی به ایران، به بهانه رهاسازی جاسوس های مستقر در محل سفارت روی اورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز , عطارنیوز,
,
,
,
,
,
,
,

وی ادامه داد:  آمریکایی ها با غرور و اطمینان ناشی از پیش بینی نیروی انسانی کارآزموده و تجهیزات مدرن و کارآمد در شبانگاه پنجم اردیبهشت ماه سال 1358 در حالی که خود را بر زمین طبس می دیدند، در اوج حیرت و ناباوری ها با وقوع طوفان شن و برخورد بالگردهای متجاوز به یکدیگر، شکست سنگین و غیرقابل تصوری را متحمل گردیدند و سرانجام با لغو عملیات مجبور به فرار از خاک ایران شدند.

چنارانی خاطرنشان کرد: واقعه طبس حقانیت انقلاب اسلامی ایران را روشن و چهره دشمن واقعی انقلاب را بیش از هر زمانی نمایان کرد تا جهانیان به حقانیت انقلاب اسلامی و متجاوز بودن آمریکا پی ببرند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در همیشه تاریخ آمریکا محکوم است و ملت انقلابی ایران نفرت و انزجار خویش را از ظلم های متعدد آمریکا در قبال خویش اعلام می دارند.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه