اخبار داغ

حقوق بشر و موشک بهانه است؛

رسالت جمهوری اسلامی در بعثت آخرالزمان چیست؟

رسالت جمهوری اسلامی در بعثت آخرالزمان چیست؟
بزرگترین رسالت جمهوری اسلامی ارائه تصویری کامل و جامع از رهیافت دنیوی و اخروی اسلام است که این امر در عصر مدرنیته و گریز از حاکمیت رسمی ادیان و وجود قرائت‌‌های ناقص و منحرف از دین اسلام، ضروری می‌‌باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، جمهوری اسلامی در شرایطی مبعوث شد که ممالک مسیحی مغرب زمین دوران رنسانس دینی و علمی_صنعتی را پشت سرگذاشته‌اند و مدل حاکمیت دین بر امور اجتماعی انسان‌ها را مدل منسوخی می‌دانند، استوانه‌‌های فلسفی و عقیدتی حکومت‌های خویش را بر پایه حذف و جدایی دین از صحنه اجتماع بنیان نهاده‌‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

البته به لحاظ دین شناسی نباید فراموش کرد که بخش زیادی از انگاره ناکارآمدی دین در امور دنیوی مربوط به کتاب مقدس مسیحیان می‌‌باشد و کتاب الهی مسلمانان تفاوت مبنایی با کتاب مقدس مسیحیان دارد و این دو در یک جا قابل مقایسه و بررسی نیستند، چه اینکه بر خلاف تصور عموم، مسیحیان انجیل را متن فرستاده شده از جانب خداوند متعال نمی‌‌دانند و معتقدند این متون خاطرات و سفارشات یاران حضرت عیسی مسیح می‌‌باشند، برخلاف مسلمانان که کلمه به کلمه قرآن را سخنان خداوند خویش می‌‌دانند.

,

بر این اساس جمهوری اسلامی بایستی در مقام عمل، بطلان فرضیه‌‌هایی را که مبنای شکل گیری حیات عقلانی و حیات اجتماعی لائیسیته را تشکیل داده است، اثبات نماید. بایستی اثبات نماید که دین در کنار علم و عقل نه تنها مانع نیست، بلکه باعث رشد و ترقی و بالندگی جامعه انسانی در عرصه‌‌های مختلف می‌‌شود.

,

و این همان گرانیگاهی است که باعث دشمنی و کینه توزی غرب با پدیده‌ای بنام جمهوری اسلامی شده است، نظامی که در صورت توفیق بر اثبات این مدعا می‌تواند باعث شکسته شدن ستون فقرات مدرنیته مخالف دین و موزه نشینی لائیسیته شود.

,

از طرفی دیگر جمهوری اسلامی با حاکمیت افراد فاسد و دل سپرده یا سرسپرده به غرب در ممالک اسلامی مواجه است که مانع گسترش اندیشه ناب اسلامی می‌باشند و در عمل نشر دهنده و حمایتگر اندیشه‌های التقاطی افراطی و انحرافی از دین و مذهب می‌باشند که این مواجهه، رسالت صدور انقلاب اسلامی را با مشکلات عدیده روبرو کرده است.

,

در داخل جمهوری اسلامی نیز برخی اندیشه‌ها و گرایش‌های غرب ستایانه یکی دیگر از این موانع می‌باشند که بخاطر عدم درک عمق این رسالت الهی، یا با این رسالت همراهی نمی‌کنند و یا احیانا مشغول هزینه تراشی و کارشکنی هستند.

,

این گروه تلاش‌‌های نظام اسلامی برای بالندگی علمی (مانند صنعت هسته‌ای) و نظامی را زیاده خواهی و جنگ طلبی می‌‌دانند و حضور جوانان انقلابی رودروی داعش را ،برای از بین بردن اندیشه تکفیری، کشورگشایی می‌خوانند. اینان عاجز از درک این معادله هستند که، تا زمانی که سایه اندیشه‌ها و رفتارهای التقاطی تکفیریون بر سر مسلمانان سنگینی می‌کند مسلمانان در هیچ کجای عالم آب خوش از گلویشان پایین نمی‌رود و در چشم افکار عمومی دنیا، بمب‌های متحرک دیده می‌شوند.

,

اینان باید درک کنند مشکل دنیا با ما، مساله هسته‌ای و سیستم دفاع موشکی و بهانه حقوق بشر نیست، آنها در صورت بالندگی نظام اسلامی دچار فروپاشی و بحران هویت خواهند شد و سر این همه تحریم و جنگ نظامی فرهنگی اقتصادی و سیاسی همین است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه