اخبار داغ

آذربایجان‌شرقی در 24 ساعتی که گذشت؛

جشنواره‌ی «خوشه‌‌های طلایی انگور» در ملکان برگزار می‌شود/ اجرای بیش از ۳۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در هشترود

جشنواره‌ی «خوشه‌‌های طلایی انگور» در ملکان برگزار می‌شود/ اجرای بیش از ۳۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در هشترود
خلاصه‌ای از اخبار مهم شهرستان‌های استان طی 24 ساعت گذشته را می‌خوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، وجود رسانه‌های متعدد و مشغله‌های روزمره موجب می‌شود اکثریت مخاطبان از دست‌یابی به محتوای تمامی  پایگاه‌های خبری باز بمانند و به علت تمرکز بیشتر رسانه‌ها بر رویدادهای مرکز استان، از وقوع اتفاقات مهم در سایر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مطلع نشوند. در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی آناج به صورت روزانه اهم اخبار مناطقق مختلف استان را در قالب خبری منتشر می‌کند تا مخاطبان بتوانند با سهولت بیشتری از مطالب رسانه‌های شهرستانی بهره‌مند شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در ادامه مطالب سایت‌های خبری شهرستان‌های استان را می‌بینیم:

,

اجرای بیش از ۳۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در هشترود

,

حجت الاسلام عبداله موحدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود در گفتگو با پیک هشترود اظهار داشت: هفته عقیدتی  سیاسی بهانه و فرصتی برای ترویج افکار شهید مطهری  است که این اندیشه ها باید از مجاری دانشگاه ها، مدارس، پایگاه ها و مساجد برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.

,

وی افزود: تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در سطح جامعه یکی از اهداف مهم هفته عقیدتی سیاسی در سپاه است.

,

نخستین جشنواره منطقه‌‌ای عکس «خوشه‌‌های طلایی انگور» در شهرستان ملکان برگزار می‌‌شود

,

سعید سلطانپور در گفت‌وگو با دیار ملکان، ابراز داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملکان در نظر دارد در راستای سیاست‌‌های ابلاغی “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” و به منظور ثبت تصاویر ناب از فرهنگ بومی و سنت‌‌های شهرستان و افزایش شناخت مردم از محصولات ملکان نخستین جشنواره عکس منطقه‌ای خوشه‌‌های طلایی را با مشارکت شهرستان‌‌هایی ملکان، مراغه، عجب‌‌شیر برگزار کند.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان حمایت و توسعه و ترویج فرهنگ بومی استان، بالابردن سطح معیشت مردم با شناساندن محصولات جانبی انگور در قالب هنر عکاسی و شناخت هنرمندان بومی منطقه را از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره ذکر کرد.

,

فعالیت مجدد کتاب‌خانه سیار روستایی در هشترود

,

ماریا هاشم‌زاده در گفتگو با پیک هشترود گفت: کتاب‌خانه سیار روستائی شهرستان هشترود از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری  فعالیت خود را با حضور در تعدادی از روستاهای هشترود آغاز کرده است.

,

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هشترود خاطر نشان کرد: امانت کتاب، اجرای برخی از فعالیت‌های فرهنگی مانند قصه‌گویی، معرفی شخصیت و اجرای مسابقات فرهنگی هنری از جمله برنامه‌های روزانه کتاب‌خانه سیار روستایی در جهت توسعه فرهنگ کتابخوانی در روستاها است. تعمیرات اساسی و تجهیز خودروی پاژن از اواخر سال گذشته آغاز و با اتمام آن، فعالیت‌های این کتاب‌خانه سیار از اردیبهشت‌ماه سال امسال آغاز شده است

,

نمایشگاه تخصصی مهارت‌های هنرجویان دختر هریس گشایش یافت

,

پایگاه خبری هریس پویا نوشت: بازدید از این نمایشگاه که در آن آثار فنی و علمی هنرجویان هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه هریس  ارائه شده است، برای عموم آزاد است.

,

فرماندار هریس در آیین افتتاح با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای و کار و دانش تجلی حیات آموزش در عمل است، عنوان کرد: آشنایی دانش آموزان، خانواده‌‌ها و مردم با رشته‌‌های فنی و حرفه‌ای و هدایت دانش آموزان به سمت این رشته‌‌ها را از مهمترین اهداف این نمایشگاه برشمرد.

,

مسائل اقتصادی اولویت نخست کشور است نه تهدید نظامی

,

پایگاه خبری اهر وصال با اشاره به سخنان شعبانعلی رمضانیان رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در نشست بصیرتی کانون بسیج  فرهنگیان منطقه ارسباران که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی شهرستان اهر برگزار شد، نوشت: برخی از رسانه‌ها می‌خواهند برخی مسائل و موضوعاتی را به‌عنوان واقعیت به مردم جهان و به‌صورت ویژه برای مردم ایران القا کنند و هدف آن‌ها القای دروغ و جریان سازی است.

,

وی با اشاره به اینکه اگر ما نیز بخواهیم واقعیت‌ها را برای مردم بیان کنیم و آن‌ها بتوانند به واقعیت درستی برسند، گروه‌های استعماری تلاش می‌کنند مردمان را بی‌حساب بترسانند افزود: از طرفی نیز سعی دارند تا مردمان مختلف و ملت‌های مختلف به‌ویژه ملت ایران دست از آرمان‌ها و اهداف خود دست‌بردارند و نهایتاً مسائلی که موضوعیت خاصی ندارد را بزرگ‌نمایی کرده و مسائلی که مهم است را کتمان می‌کنند.

,

لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای پیشگیری از سیل در مراغه

,

پایگاه خبری رصد مراغا نوشت: نقی مسکینی روز دوشنبه در جلسه ستاد بحران مراغه اظهار داشت: باتوجه به ورود سامانه های بارشی در روزهای آینده و تجربه تلخ حوادث سیل در  شهرهای استان، تمامی دستگاه های خدمات رسان و امدادی این شهرستان به صورت شبانه روزی در آمادگی کامل قرار دارند.

,

 معاون عمرانی فرماندار شهرستان مراغه متذکر شد: همچنین تمامی ساکنان واحدهای مسکونی روستایی در حریم رودخانه ها درصورت لزوم و در مواقع احتمالی وقوع سیل به مناطق امن تعیین شده منتقل می شوند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه