اخبار داغ

همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت:

همایش سفیران سلامت دانش‎آموزی در شهرستان جاجرم برگزار شد

همایش سفیران سلامت دانش‎آموزی در شهرستان جاجرم برگزار شد
همزمان با هفته سلامت همایش سفیران سلامت در شهرستان جاجرم برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم،عابدین فخرانی معاون پرورشی و تربیت بدنی از تلاش های انجام یافته در حوزه بهداشت و سلامت قدردانی نمود و ضمن توصیه همکاران و سفیران سلامت بر اجرای دقیق برنامه های این طرح ملی ، خواستار حمایت همه جانبه از مدارس فعال در این طرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم, پایگاه خبری جاجرم,
 
,
وی افزود: یکی از برنامه‌ریزی های مهم در راستای آگاه‌سازی مردم، استفاده از سفیران سلامت است که از میان دانش آموزان انتخاب می‌شوند.
,
 
,
فخرانی خاطر نشان کرد :  تغییر سبک زندگی به سمت زندگی پرتحرک و تلاش در راستای تغذیه  سالم و همچنین اجرای مراقبتهای خود درمانی از جمله مواردی است که باید بسیار به آن توجه کرد.
,
 
,
در ادامه دکتر علی اسماعیلی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم توجه به همه ابعاد سلامت ( جسمی ، روانی واجتماعی )  را ضروری دانستند و افزودند:دانش آموزان با آموزش دیدن در طرح مراقبین سلامت و انتقال آنها به خانواده و جامعه نقش بسزایی در سلامت جامعه ایفا می‌کنند.
,
 
,
ایشان از سفیران سلامت دانش آموز خواستند به موضوع تحرک بدنی و فعالیت فیزیکی بیشتر توجه نمایند تا روح و جسم سالم تری نیز داشته باشند.
,
 
,
وی مهم ترین راههای پیشبرد اهداف حوزه سلامت را مشارکت مردم و همه دستگاههای اجرایی عنوان کردند و نقش سفیران سلامت  به ویژه سفیران سلامت دانش آموز را در انتقال مطالب آموزشی به گروه همسالان و هم چنین خانواده و جامعه بسیار مهم و ارزشمند دانسته و آنان را بازوهای توانمندی در ترویج فرهنگ سلامت در جامعه دانستند و از تلاش های ارزشمند این عزیزان قدر دانی نمودند.
,
 
,
در پایان این همایش از دانش آموزان، معلمین و مدیران برتر در این برنامه  با اهدای لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه