اخبار داغ

شهیدی که در چنین روزی به شهادت رسید/

زمزمه های عاشقانه یک شهیدگچسارانی+عکس

زمزمه های عاشقانه یک شهیدگچسارانی+عکس
شهید بسیجی "خدارحم دامن خشک" از افرادی بود که زندگی اش در معامله با خدا گذشت ،از کودکی تا لحظه شهادت اندیشید که چگونه مسیر سلوک را به عشق خدا و اهل بیت علیهم السلام طی کند و این مناجات کوتاه برگی است که بر این مدعا گواهی می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شهید "خدارحم دامن خشک" ،دهم تیرماه سال 41در یکی از روستاهای گچساران به دنیا آمد  تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب,

در همین ایام چون لشکریان بعثی به مهین اسلامی مان حمله ور شده بودند تکلیفش را این دانست که به سوی دیار عاشقان و دانشگاه خودسازی  و رزم بشتابد و بالاخره با روحیه ای آکنده از عشق و شور و صفا پس از چندین بار اعزام به جبهه منطقه عملیاتی اروند رود به خیل شهیدان پاکباخته در راه حق پیوست.

,

, ,

این شهید والامقام در 5اردیبهشت ماه 64درمنطقه اروند رود براثر اثابت ترکش به صورت،دست و شکم شهید شد.مزار این شهید والا مقام در روستای سید جمال الدین شهرستان زادگاهش واقع است.

,

وصیت نامه شهید خدارحم دامن خشک

,

ان الله یحب الذین یقاتلون فى سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص 

,

بدرستی که خداوند دوست مى دارد کسانى را که در راهش چون دژهاى استوار پیکار مى کنند . (سوره صف آیه 4) 

,

اکنون که این وصیت نامه را مى نویسم همچون دفعه قبل خودم را لایق کشته شدن در این راه نمى بینم ، و از خداوند مى خواهم که این سعادت ، شهادت را نصیب من بفرماید 

, ,

ما مسلمانان به حکم اینکه به قرآن کریم ایمان و اعتقاد داریم ، مرگ نیستى و نابودى نیست بلکه انتقال از عالمى به عالم دیگر و از نشئه اى به نشئه اى دیگر است و حیات انسان به گونه اى دیگر ادامه مى یابد ، روح یا نفس انسان ملاک شخصیت واقعى انسان است و جاودانگى انسان به واسطه جاودانگى اوست ، از نظر مقاوم و مرتبه وجودى در افقى مافوق ماده و مادیات قرار گرفته است . 

,

روح یا نفس هر چند محصول تکامل جوهرى طبیعت است اما طبیعت در اثر تکامل جوهرى که تبدیل به روح یا نفس مى شود افق وجودیش و مرتبه و مقام واقفش عوض مى شود و در سطح بالاترى قرار مى گیرد یعنى از جسن عالمى دیگر مى شود که عالم ماوراء طبیعت است و هنگام مرگ آن حقیقت مافوق مادى باز ستانده و تحویل گرفته مى شود . 

,

قرآن کریم مى گوید : 

,

قیامت تجدید حیات است و تجدید حیات چیزى است که نمونه کوچک آن را در روى زمین مى بینیم و در حدیثى از پیغمبر (ص) آمده هر وقت بهار را دیدید بسیار از قیامت یاد کنید یعنى بهار مثالى و الگویى از قیامت است . 

,

*در بهار سرها همه پیدا شوند /هر چه خورده است این زمین رسوا شود 

,

خدایا از تو مى خواهم براى ما مقدر کنى از نوع آن قضا و قدرى که یقین و تبدیل نمى پذیرد . 

,

خداوندا : تو شاهدى از آن لحظه اى که از خانه خارج شده ام فقط به خاطر تو و براى رضاى تو آمده ام . 

,

پدر و مادرم ، خانواده ام و دوستانم را ترک گفتم زیرا عشق من به تو مهمتر از دوستى آنان بوده است . 

,

خداوندا : مرا لحظه اى به خودم وامگذار که به تو سخت محتاجم . 

,

دوستان و آشنایان من راهى را رفتم که حین (ع) انتخاب کرد ، چرا که معبودم الله ، مکتبم اسلام ، کتابم قرآن ، حزبم حزب الله و رهبرم روح الله مى باشد . 

,

خداوند را سپاس مى گویم که مرا در این برهه از زمان به دنیا آورد و به من توانایى داد تا در صف جند الله قرار بگیرم .

,

خمینى را دورد مى فرستم و او را از صمیم قلب دوست مى دام زیرا مرا آنچنان رهبرى نمود تا به محبوبم الله برسم ، آن گلوله را دوست مى دارم که قلبم را سوراخ کند و آن خمپاره و ترکش را دوست مى دارم که پیکرم را پاره پاره مى کند ، چرا که مرا از این دنیاى پست رهایى مى بخشد و به لقاء الله پیوند مى دهد .

,

, , ,

اکنون باز یوم الله دیگرى است ، حماسه عاشوراى حسینى تکرار شده است ، و حسین زمان ما خمینى نداى هل من ناصر ینصرنى سر داده است، و مى گوییم حسین جان اگر در آن فضاى داغ و خونین جز عده اى محدود تو را یارى نکرد ما پیروانت در فضاى گرم و خونین ایران زمین دست مردانگى مشت کرده و به نداى غریب ات لبیک مى گوییم .

,

حسین جان اى مکتبم اسلام ، اى خمینى رهبر و پیشوایم لبیک ، این است طریق عاشقان حقیقى .

,

آشنایان عزیزم از شما مى خوام که راهم را ادامه دهید و نگذارید تفنگم بر زمین بماند سعى کنید که خود را اول تزکیه کنید و با همه ارگانها همکارى فعالانه داشته باشید .

,

 باید همه خویشاوندان مخصوصا پدر و مادرم شاد باشند و در موقع رسیدن خبر شهادت من ، موقع عروسى مرا در نظر بگیرند و هر گونه افسردگى و ناراحتى مطمئنا باعث عذاب روح من خواهد شد ، چون رهبرم فرموده است : 
اگر بنا است همه چیز دنیا با مرگ پایان یابد چه بهتر که شهادت پر افتخار آخرین فصل زندگى انسان است .

,
,

و در آخر همه خواهران و برادران در راه اسلام فداکارى کنند و وحدت خود حفظ کنند . برادران و خواهران شما را به خدا سوگند مى دهم مبادا یک لحظه دریغ کنید همه شما مى دانید همه کفر در مقابل اسلام ایستاده اند اگر ما یک لحظه مهلت به آنها بدهیم خبرى از اسلام و دین نیست و ما باید مردم فلسطین را در نظر بگیریم که چه بر سر آنها آوردند . 

,

من از برادران مذهبى مى خواهم جهه ها را همانطورى که امام عزیز فرموده است گرم نگه دارند تا این دیوانه (صدام) را نابود کنید . 
از خواهران مى خواهم که سنگر خود که همان حجاب است رعایت نمایند . 
ان تنصروا الله ینصرکم 

,
,
,

این زمزمه من است ، خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار .
27/11/63

,
,

پیام شهید:

,

ما مسلمانان به حکم اینکه قرآن کریم ایمان و اعتقاد داریم، مرگ نزدمان نیستی و نابودی نیست بلکه انتقال از عالمی به عالمی دیگر و از نشایی به نشایی دیگر است حیات انسان به گونه ای دیگر ادامه می یابد. روح با نفس انسان ملاک واقعی انسان است و جاودانگی انسان به واسطه جاودانگی اوست.

, .,

خمینی را دورد می فرستم. او را از صمیم قلب دوست می دارم زیرا مرا آنچنان رهبری کرد تا به محبوبم الله برسم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه