اخبار داغ

سعید قاسمی:

شهدا و جانبازان فتنه ۸۸ گمنام هستند / مبانی انقلاب در دانشگاه ها تدریس نمیشود

شهدا و جانبازان فتنه ۸۸ گمنام هستند / مبانی انقلاب در دانشگاه ها تدریس نمیشود
فعال و تحلیلگر سیاسی گفت: شاید برخی ها در گذشته مورد تایید امام راحل بوده باشند ولی با استناد به نامه معمار کبیر انقلاب به آیت الله منتظری ملاک تحت هر شرایط حال فعلی افراد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  ارم خبر سردار سعید قاسمی فعال و تحلیلگر سیاسی در مراسم یادواره شهدای (دفاع مقدس و مدافعان حرم) شهرستان پاکدشت با اشاره به اهمیت فتته ۸۸ گفت : نکته های فروانی در این مسئله  قرار دارد که این موضوع از منظر مقام معظم رهبری بسیار حائز اهمیت است، نقطه ایی که در آن همیشه پنهان است گمنامی و غریب بودن جانبازان و شهدای ۸ ماهه  این فتنه می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ارم خبر , ارم خبر , ارم خبر, .,

سردار قاسمی با تاکید بر فعال بودن اتاق فکر فتنه ۸۸ ادامه داد: در دانشگاه آزاد از اسلامی بصیرتی که در عوام مردم مشاهده می شود در بین اساتید این دانشگاه ها وجود ندارد و فرزندان ما که مشغول به تحصیل در آنجاها  می باشند دچار یک نوع سردرگمی خاصی هستند.

, .,

وی در این خصوص ادامه داد در هیچ مقاطع تحصیلی حتی در دانشگاه ها مبانی انقلابی گری تدرسی نمی شود و تنها ، ایجاد ابهاماتی در خصوص چگونگی ارتباط فتنه ۸۸ با دفاع در سوریه و امثال آن مطرح می گردد.

, .,

سردار قاسمی استاد دانشگاه تصریح کرد: ۴ دهه از انقلاب می گذرد و اتفاقاتی را که در کشور رخ داده است عمدا بیان نمی کنند از این رو جلسات بصیرتی به صورت محکم و مستمر باید برگزار شود و مردم را از وقایعی مانند فرار رئیس جمهور وقت (بنی صدر ) و پناهندگی به فرانسه  کشوری که خسارات بسیار زیادی را به ایران اسلامی متحمل کرده و یا انتصابات فعلی در کشور که بدون توجه به داشتن تخصص در سمت وزرا بکار برده می شوند ، مطلع کرد.

,

سردار قاسمی با کنایه به صحبت های آقای وزیز در خصوص توانمندی ایرانی ها در تهیه آبگوشت بزباش اقتصاد مقاومتی را عقد قرارداد کترینگ با اتریش، واردات پکیج غذای سگ، سنگ قبرچبنی دانست و ادامه داد : وعهده های پوشالی  و دروغین صد روزه همچنین  عدم توجه به منویات  مقام معظم رهبری را از تعاریف دیگر اقتصاد مقاومتی بیان کرد و خواستار درخواست انتقال تجربیات به آیندگان شد.

, .,

این تحلیل گر سیاسی ابراز داشت: ای کاش برخی مسئولین طعم شکلاتی برجام را به مردم می چشاندند بلکه حرف هایشان واقعی و خیال جداسازی امت  از امام و رهبر خود امکان پذیر باشد ، شاید هم لا اله الا الله دروغین شیطان بزرگ را برایشان  مورد قبول سازد.

, .,

وی با توجه نزدیک شدن انتخابات پیش رو بیان کرد: مردم دقت کنند و بدانند که در این انتخابات، آمریکا و هم پیمانانش از کدام کاندیدا حمایت و از طریق چه طیفی به اهداف خود خواهند رسید ، شاید برخی ها در گذشته مورد تایید امام راحل بوده باشند ولی با استناد به نامه معمار کبیر انقلاب به آیت الله منتظری ملاک تحت هر شرایط حال فعلی افراد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه