اخبار داغ

توسط فرماندار شیشلیک خور ورامین بیان شد؛

فرماندار ورامین رابطه با آمریکا را هنر دولت دانست!/ مدیران مدارس ورامین مجاب به اعلام دستاوردهای دولت شدند

فرماندار ورامین رابطه با آمریکا را هنر دولت دانست!/ مدیران مدارس ورامین مجاب به اعلام دستاوردهای دولت شدند
فرماندار شهرستان ورامین روز گذشته در جمع مدیران مدارس شهرستان ورامین سخنانی گفت که انتقادات بسیار زیادی به همراه داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: با نزدیک شدن به ایام انتخابات در سراسر کشور شور و هیجان خاصی به راه می افتد و کاندیدها و طرفداران آنها فعالیت های خود را روز به روز بیشتر کرده و اقدامات و برنامه های بیشتری را اجرایی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

 شیشلیک می خورم زیرا نمی توانم با نان و پنیر کار کنم

,  شیشلیک می خورم زیرا نمی توانم با نان و پنیر کار کنم,  شیشلیک می خورم زیرا نمی توانم با نان و پنیر کار کنم,

در این بین برخی سازمان ها و ارگان از حضور در عرصه انتخابات منع شده و اجازه ورود به مسائل سیاسی ندارند که از جمله آنها می توان به نیروهای نظامی و همچنین مسئولین اجرایی انتخابات اشاره کنیم.

,

فرماندار ورامین که در ماه اول فعالیت خود در شهرستان ورامین بارها اعلام کرده بود که شیشلیک می خورم زیرا نمی توانم با نان و پنیر سیر شده و کار کنم و همچنین خودروی خوب هم سوار می شوم و از گفتن آن نیز ترسی ندارم، در تازه ترین اقدام خود به صورت مستقیم وارد عرصه انتخابات شده است.

,

محمد رضا یوسفی فرماندار ورامین که رئیس ستاد انتخابات شهرستان ورامین نیز می باشد روز گذشته در جمع مدیران مدارس شهرستان ورامین صحبت های مختلفی در حمایت از دولت یازدهم داشته که بازخوردهای مختلفی داشته است.

,

فرماندار ورامین در قسمت ابتدایی سخنان خود سخنانی شعار گونه در خصوص رسیدگی دولت یازدهم به فرهنگیان داشته است در حالی که در این دولت بیشترین مشکل برای فرهنگیان کشور به وجود آمده است که از جمله آن می توان به اختلاس کلان در صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرد.

,

فرمانداری که در جمع فرهنگیان دم از حمایت دولت یازدهم از فرهنگیان می زند

, فرمانداری که در جمع فرهنگیان دم از حمایت دولت یازدهم از فرهنگیان می زند, فرمانداری که در جمع فرهنگیان دم از حمایت دولت یازدهم از فرهنگیان می زند,

با توجه به اینکه بعد از مشخص شدن اختلاش هزاران میلیاردی در صندوقی که متعلق به فرهنگیان می باشد که هنوز میزان دقیق آن مشخص نیست، و حمایت سرسخت رئیس جمهور و همچنین معاون وی از اختلاس گران، فرماندار ورامین در جمع فرهنگیان دم از حمایت دولت یازدهم از فرهنگیان می زند که جای تعمل و تعجب فراوان دارد.

,

یوسفی فرمانداری که اعلام کرده است شیشلیک می خورد و سوار خودروی خوب هم می شود و از گفتن آن نیز ترسی ندارد اعلام کرده است که طی ۳۵ سال گذشته در منطقه ورامین توسط دولت های قبل هیچ اقدامی صورت نگرفته است که گوشه ای از اقدامات دولت های قبل را به وی اعلام می کنیم.

,

از جمله اقداماتی که در دولت های قبل از دولت یازدهم در منطقه ورامین انجام شده است می توانیم به افزایش امنیت اجتماعی و اخلاقی، افزایش میزان کسب و کار به واسطه حضور شهرک های صنعتی در منطقه، ایجاد رضایت نسبی مردمی در سیستم اداری به جهت تقسیم بندی شهرستانی و دیگر عوامل نام ببریم.

,

بیکار شدن کارگران کارخانه قند،کارخانه های شهرک های صنعتی سالاریه و چرمشهر در دولت یازدهم

, بیکار شدن کارگران کارخانه قند،کارخانه های شهرک های صنعتی سالاریه و چرمشهر در دولت یازدهم, بیکار شدن کارگران کارخانه قند،کارخانه های شهرک های صنعتی سالاریه و چرمشهر در دولت یازدهم, دولت یازدهم,

اما از دستاوردهای دولت یازدهم در منطقه ورامین نیز می توانیم به بیکار شدن بیش از ۴۰۰ نفر از کارگران کارخانه قند، بیکار شدن کارخانه های شهرک های صنعتی سالاریه و چرمشهر، محتاج شدن عموم مردم مناطق کم بضاعت ورامین به نان شب و دیگر مسائل نام ببریم.

,

فرماندار ورامین در قسمتی از توجیهات خود به انجام پروژه های عمرانی مانند زیرگذر جایگزین پل پانزده خرداد ورامین اشاره کرد که در دولت یازدهم انجام شده است در حالی که کلنگ احداث این پروژه با عنوان مترو در دولت قبلی بر زمین خورده و اقدامات آن نیز آغاز شده است ولی بعد از روی کار آمدن دولت جدید و به دلایل مختلف این پروژه تغییر پیمانکار داده و در اختیار راه آهن قرار گرفت.

,

بعد از تغییر کردن پیمانکار این پروژه مثلاً فعالیت های آن نیز آغاز شد در حالی که مسئولین امر در سطوح مختلف از جمله خود فرماندار ورامین به دنبال اجرای این پروژه قبل از انتخابات ریاست جمهوری هستند تا جایی که به گفته رئیس شورای شهر ورامین به دنبال کم کردن کیفیت انجام زیرگذر مورد نظر فرماندار هستند تا بتوانند قبل از انتخابات ریاست جمهوری این پروژه را افتتاح کنند.

,

یوسفی فرماندار ورامین در قسمت دیگری از سخنانش اعلام کرده است که باید راستگویی کرده و نباید تقصیرها را به گردن دولت بیندازیم؛ وی در قسمت دیگری از صحبت هایش اعلام کرده است که نباید به دروغ بپردازیم تا دروغگو مشخص شود.

,

این صحبت های فرماندار در حالی است که پروژه قطار حومه ای تهران گرمسار که فاز اول آن تا پیشوا و فاز دوم آن نیز تا گرمسار می باشد و در حال حاضر تنها یک ریل رفت داشته و مسیر برگشت هنوز ریل گذاری نشده است، در سمنان مورد بهره برداری قرار گرفته و خشم مردم منطقه را برافروخته است تا جایی که عموم مردم برای رسیدگی و دریافت پاسخ مناسب مسئولین جلوی حرکت قطار را در ورامین گرفته اند.

,

دستاوردهای دولت یازدهم 

, دستاوردهای دولت یازدهم , دستاوردهای دولت یازدهم ,

فرماندار ورامین که در بین مدیران مدارس شهرستان در حال سخنوری بود از حاضران خواست تا در مدارس خود دستاوردهای دولت یازدهم را اعلام کنند و حاضران نیز بخاطر اخراج نشدن و حضور موثر در سنگر علم و تربیت پاسخ یوسفی را ندادند, اما اعلام می کنیم که آقای فرماندار کدام یک از دستاوردهای دولت یازدهم را به اطلاع خانواده ها باید رسانده شود؟

,

تعطیلی کارخانه قند ورامین، رکود کمر شکن موجود در جامعه، تعطیل شدن کارخانه ها و کارگاه های مختلف و زیاد منطقه، راه اندازی یک مسیر قطار حومه ای که به دلیل نداشتن مسیر برگشت بلااستفاده است، فشار برای اجرای پروژه های عمرانی بی کیفیت به جهت بهره برداری انتخاباتی دولت یازدهم یا مسائل دیگر؟

,

اما فرماندار شیشلیک خور ورامین در قسمت دیگری از سخنان خود در جمع فرهنگیان دیار وارثان ۱۵ خرداد سال ۴۲، یکی دیگر از دستاوردهای دولت یازدهم را رابطه سیاسی و دیپلماتیک ایران با آمریکا آمریکا دانست.

,

این سخن فرماندار در حالی است که همه مردم انقلابی و ولایی منطقه ورامین که همیشه ثابت کرده اند که از جان خود برای ولایت می گذرند می دانند که معمار کبیر انقلاب اسلامی فرموده اند که آمریکا شیطان بزرگ است.

,

 رابطه با آمریکا هنر دولت یازدهم

,  رابطه با آمریکا هنر دولت یازدهم,  رابطه با آمریکا هنر دولت یازدهم,

اما چه شده که فرماندار سوار بر خودروهای خوب که از گفتن آن نیز واهمه و ترسی نیز ندارد از رابطه دولت یازدهم با آمریکا به عنوان هنر دولت یازدهم یاد می کنند؟

,

زمانی که فرماندار دولت در بین مردم کفن پوش ارتباط را آمریکا را هنر دولت متبوع خود می داند، مسئولین سطح کلان و ارشد اجرایی چه نظری در خصوص ارتباط با استکبار جهانی و شیطان بزرگ دارند؟

,

فرماندار شیشلیک خور ورامین همانگونه که مسئله شیشلیک خوردن خود را بارها اعلام کرده بود که همین امر نیز نشان از دیدگاه وی دارد، در جمع فرهنگیان شهرستان ورامین اعلام کرده است که این مطلب را بارها حتی در جمع دانشجویان اعلام کرده است.

,

طبق ماده ۶۸ جرم محسوب شده و از سوی دیگر نیز به دلیل اینکه فرماندار هر شهرستان به عنوان مسئول هیئت اجرایی آن شهرستان نیز می باشد، طبق ماده ۷۳ نیز مرتکب جرم شده است.

,

طبق اعلام منابع آگاه: شورای نگهبان شهرستان ورامین مراتب تخلف را به مراجع ذیصلاح اطلاع داده است.

, طبق اعلام منابع آگاه: شورای نگهبان شهرستان ورامین مراتب تخلف را به مراجع ذیصلاح اطلاع داده است.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه