اخبار داغ

جوسازی های جریان کاسبکار بر علیه هیئت نظارت؛

جیغ بنفش رسانه های یک جریان خاص برای کاسبکاری سیاسی/حربه ی ثبت نام فلّه ای و مظلوم نمایی جواب نمی دهد

جیغ بنفش رسانه های یک جریان خاص برای کاسبکاری سیاسی/حربه ی ثبت نام فلّه ای و مظلوم نمایی جواب نمی دهد
مدعیان قانون گرایی باید بدانند که حربه ثبت نام فلّه ای و تحمیل هزینه به نظام و مظلوم نمایی خیلی قدیمی و بی اثر شده است. این جریان باید بداند که دیگر این قبیل فضاسازی های دروغین ، نامشان را از صندوق رای خارج نخواهد کرد و باید برای جذب رای چاره دیگری بیاندیشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا ؛ به سبب بی اخلاقی برخی مدعیان قانون گرایی لاجرم مجبور شدیم قدری شفاف تردر خصوص موج تخریبی اخیر علیه هیئت محترم نظارت در استان مرکزی سخن بگوییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا ,

چند روزی است که خط خبری - تخریبی علیه تصمیمات و اقدامات قانونی هیئت محترم نظارت در استان مرکزی شکل گرفته و مدعیان قانون گرایی با ادبیاتی همچون طوفان اعتراض کماکان توهم «خود زیاد پنداری» گرفته و به انحاء مختلف دست به تشویش اذهان عمومی و مظلوم نمایی می زنند.

,

این جریان از قدیم الایام عادت دارند که ژست قانون گرایی، نظم، اصلاح و... بگیرند لکن آنجایی که شرایط بر وفق مرادشان نباشد حتی دست به شورش و آتش زدن اموال بیت المال و... بزنند.

,

بر اساس اظهارات ریاست محترم هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی از مجموع ۶هزار داوطلب ۶ در صد رد صلاحیت شده، یک درصد انصراف داده و ۹۳درصد تایید شده اند.

,

این جیغ های بنفش رسانه های منتسب به یک جریان خاص در حالیست که ساز و کار قانونی انتخابات کاملاً شفاف و روشن است و حضور نامزد ها و ثبت نام آنها به منزله قبول این میثاق ملی است.

,

این همه فریاد و فغان و سوگواری در رثای دموکراسی و آزادی تنها به خاطر رد صلاحیت ۶درصد و فقط ۶ درصد کسانی است که بر اساس قانون، صلاحیت تصدی مسئولیت را ندارند. و نظام اسلامی تنها برای حفظ وجهه و آبروی خود این اقلیت ۶ درصدی اقدام به افشای عمومی اسناد و مدارک رد صلاحیت آنها نمی کند.

,

مدعیان قانون گرایی باید بدانند که حربه ثبت نام فلّه ای و تحمیل هزینه به نظام و مظلوم نمایی خیلی قدیمی و بی اثر شده است.

,

این جریان کاسبکار سیاسی  باید بداند که دیگر این قبیل فضاسازی های دروغین ، نامشان را از صندوق رای خارج نخواهد کرد لذا می بایست جهت جذب رای چاره دیگری بیاندیشند.

,

رد صلاحیت این ۶درصد مبتنی بر استعلامات اخذ شده از مراکز ۴ گانه بوده است و در این میان شورای نگهبان نیز دخالتی نداشته است.

,

اینکه اصل اسناد و علل رد صلاحیت ها به صورت علنی منتشر نمی شود به خاطر نجابت نظام و حفظ حرمت و آبروی افراد است که اگر اینگونه نبود، اکنون بوی گند فساد برخی افراد ظاهر الصلاح تا آسمان هفتم می رفت.

,

در این میان، جریان مدعی قانون با علم به این مشی نظام، لشگر قلم به دستان خود را به صف کرده تا بذر شک بکارند و گیاه فتنه درو کنند.

,

چقدر برازنده ی این افراد است این شعر بیدل:

,

سرمایه تو جز عرق شرم نیست / چیزی مشو که هرچه شوی بی‌حیا شوی

,

اما روی دیگر سخن این نوشته با مسئولین ارشد استان است؛ کسانی که ندانسته و از روی نا آگاهی اقدام به موضع گیری سیاسی علیه هیئت محترم نظارت کرده اند. آقایان کلاه خود را قدری بالاتر بگذارید، مصلحت نظام و مردم را به رفیق بازی های سیاسی و دو روزِ دنیا ترجیح دهید.

,

آقای مسئول و نماینده مبادا شخصیت حقیقی و حقوقی خود را برای کسانی خرج کنید که در چشم مردم و خدا ارزشی ندارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه