اخبار داغ

امام جمعه موقت شهرستان تاکستان:

بعثت سند جاودانگی و همزاد قرآن است

بعثت  سند جاودانگی و همزاد قرآن است
امام جمعه موقت شهرستان تاکستان گفت: مبعث حضرت رسول گرامی اسلام (ص)، عید عزت و شکوه بندگی در پیشگاه احدیت است و از اعیاد بزرگ اسلام محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تاک پرس، حجت الاسلام سید شمس الدین موسوی شالی، در مراسم جشن مبعث خاتم الانبیاء(ص) و تقدیر از طلاب نمونه مدرسه علمیه ایمانیه شهرستان تاکستان به موضوع بعثت اشاره کرد و گفت: همان گونه که پیامبر اکرم (ص) فرمودند بعثت ایشان برای کامل کردن مکارم اخلاق بوده است، چیزی که در جامعه امروز بشری گمشده اصلی می باشد. جاری شدن اخلاق اسلامی و مکارم اخلاقی در هر جامعه ای عامل اصلی آرامش و خوشبختی افراد و اعضای آن جامعه می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تاک پرس,

امام جمعه موقت شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: همه باید در رعایت اخلاق با الگوگیری از پیامبر گرامی اسلام (ص) در عرصه های مختلف فردی و اجتماعی در جامعه کوشا باشیم.

,

وی با بیان این که بعثت  سند جاودانگی و همزاد قرآن است و خداوند در این کتاب آسمانی از بعثت پیامبران و اهداف آن سخن به میان آورده است، گفت:‌ در مبعث خداوند رحمان با برگزیدن حضرت محمد(ص) وظیفه مسلمانان را درقبال اسلام مشخص کرد و راه زندگی سالم و چگونه برخوردارشدن از سعادت دنیوی و اخروی را به مسلمانان آموخت.

,

 استاد حوزه عنوان داشت: پیامبراسلام(ص) سختی های زیادی را برای بقای دین اسلام متحمل شد و از هیچ چیزی برای نگهداری و ترویج دین اسلام در آن زمان فروگذار نبود، و ما نیز امروز مسئول هستیم و وظیفه داریم از دین رسول الله محافظت کنیم.

,

 حجت الاسلام  موسوی شالی مبعث را برانگیخته شدن عنوان کرد و اظهار داشت: تحول بزرگ در تاریخ بشریت، آمادگی قلب و روح پیامبر اسلام برای دریافت آیات وحی و آوردن کتاب قرآن برای هدایت بشریت بود.

,

وی گفت: مبعث حضرت رسول گرامی اسلام (ص)، عید عزت و شکوه بندگی در پیشگاه احدیت است و از اعیاد بزرگ اسلام محسوب می شود.

,

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از 40 نفر از طلاب نمونه این مدرسه تقدیر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه