اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر سرپلذهاب خبر داد:

آمادگی 8 پایگاه امدادی هلال احمر برای ارائه خدمت در مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز

آمادگی 8 پایگاه امدادی هلال احمر برای ارائه خدمت در مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز
رئیس جمعیت هلال احمر سرپلذهاب از آمادگی 8 پایگاه امدادی هلال احمر برای ارائه خدمت در مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز خبرداد و گفت: بیش از یکصد نفر از امدادگران هلال احمر برای خدمت رسانی در این مراسم آماده شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد مردانی در گفتگو با بازی دراز، اظهار داشت: به منظور برگزاری مطلوب ترسالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز یکصد امداد گرجمعیت هلال احمر در قالب 10 تیم در شهرستان سرپلذهاب به زائرین و کاروان های راهیان نور این منطقه خدمت رسانی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازی درا,

 

,

وی با بیان اینکه تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در راستای برگزاری هر چه باشکوه این مراسم انجام شده است، افزود: هلال احمر این شهرستان با آماده سازی اسکان زائرین و کاروان های راهیان نور در 20مدرسه مقدمات پذیرایی از راهیان نور غرب را فراهم کرده اند.

,

 

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان  از آمادگی 8 پایگاه امدادی و ارائه خدمات مطلوب درمسیرصعود ارتفاعات بازی دراز خبر داد و ابزار داشت: استقرار 3دستگاه آمبولانس ،یک دستگاه تست نجات و یک فروند هلیکوپتر در یادمان بازی دراز نیز از دیگر خدمات این جمعیت می باشد.

,

 

,

وی در پایان از آمادگی تمامی پایگاه های امداد و نجات سراسر استان برای ارائه خدمات به کاروان های راهیان نور در طی روزهای 7 و 8 اردیبهشت ماه در سالروز شهدای بازی دراز خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان سرپلذهاب آماده ارایه خدمات مطلوب به میهمانان شرکت کننده درمراسم سالروز گرامیداشت عملیات بازی دراز می باشد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه