اخبار داغ

نماینده شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس:

وضعیت موجود در جامعه به دلیل بی کفایتی مدیریت قوه مجریه است

وضعیت موجود در جامعه به دلیل بی کفایتی مدیریت قوه مجریه است
نماینده منطقه ورامین پس از بیان اینکه در این دولت فردی به عنوان سفیر ایران در آلمان انتخاب شده است که ۱۲ سال قبل بازنشست شده است، افزود: شرایط بسیار بد است و اگر زمانی فریاد می کشیم به دلیل مسائلی است که قسمتی از آن را می دانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از ورامین ما؛ سید حسین نقوی نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در ورامین گفت: شرایط مدیریت کشور بسیار بد است ولی نظام در شرایط بدی نیست و بلکه در اوج قدرت و صلابت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی ضمن بیان اینکه میزان افزایش دشمنی دشمنان نظام نشان می دهد که ما چه میزان اثرگذار بوده ایم، گفت: هر جایی که اشکال وجود دارد مدیریت ضعیف نیز وجود دارد و به دلیل همین مدیریت ضعیف نیز این مشکلات به وجود آمده است.

,

نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بی کفایتی مدیریت به قوه مجریه باز می گردد و این قوه را نیز خود مردم انتخاب می کنند، پس باید روی رای مردم کار کنیم.

,

نقوی پس از بیان اینکه نرخ بیکاری ۵/۱۴ درصد است و این نشان از وضعیت بیکاری در جامعه است، افزود: مشخص می شود که ما کوتاهی کرده ایم و مردم را هوشیار نکرده ایم که چه انتخابی انجام دهند و به چه کسی رای دهند.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ۷۵ درصد کارخانه جات کشور یا تعطیل است یا به صورت نیمه تعطیل در حال فعالیت است و این به دلیل عدم کفایت مدیریت رخ داده است.

,

نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: کارخانه قند ورامین که بعد از ۷۰ سال در دولت یازدهم تعطیل شد فقط به جهت بی کفایتی در مدیریت بوده است و مشکلات آن نیز دامن گیر مردم شده است.

,

وی ادامه داد: در خصوص مشکلات کارخانه قند ورامین دو مرحله با وزیرهای جهاد کشاورزی و همچنین وزیر صنعت و معدن دیدار داشته ام و همچنین دو نامه به رئیس جمهور و معاون اول داده شده است ولی ترتیبی داده نشده است.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همین کارخانه قند ورامین که واردات و صادرات آن به اقتصاد ضربه ای وارد نمی کند، می تواند ۵۰۰ نفر را به صورت مستقیم شاغل کند و معیشت افراد زیادی را بهبود بخشد.

,

نقوی افزود: ۶ کیلومتر جاده از ورامین تا آبباریک ۲۵ کشته داشته است و وزیر راه نیز دو بار به منطقه سفر داشته است و از سوی دیگر نیز بارها در صحن مجلس در این خصوص تذکر داده ایم ولی هیچ اقدامی نشده است و این به دلیل بی کفایتی در مدیریت است.

,

نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطار حومه ای تهران پیشوا توسط رئیس جمهور در سمنان افتتاح شد در حالی که یک میلیون نفر مردم منطقه ورامین برایشان این سوال به وجود آمد که پل و ریل این پروژه کجا نصب شده است.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه بد فرهنگی طی ۴ سال گذشته ۵/۱ برابر شده است، گفت: در حوزه های روابط خارجه که این دولت ادعا می کند پیشرفت کرده است باید اعلام کنیم در ابتدای دولت یازدهم از بین ۱۵ کشور همسایه تنها با ۳ کشور اختلاف داشته ایم ولی در پایان دولت با هر ۱۵ کشور اختلاف داریم تا جایی که تاجیکستان سفارت خانه خود را بسته است.

,

وی پس از بیان اینکه تعداد تحریم های دولت یازدهم بیش از ۴ سال هر دولت گذشته بوده است، اظهار داشت: کابینه هم که بی انگیزه و بی تحرک است که همین امر نیز باعث سوختن دل همگان شده است.

,

نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزیری که از جلسه ۱ ساعته، نیم ساعتش خواب است چگونه می خواهد کشور را داره کند در حالی که به گفته خودش ۷۸۰ میلیارد تومان سرمایه دارد و با این احتساب فقط یک وزارتخانه می خواهد که سرمایه این وزیر را اداره کند.

,

نقوی ضمن بیان اینکه وزیری که ۱۳۲ شرکت دارد نمی تواند وزارتخانه ما را اداره کند، تصریح کرد: ما مخالف جریان و گروهی نیستیم بلکه نگران وضعیت موجود هستیم.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرایط اینگونه است ورئیس دولت به گونه ای در محل کار حضور پیدا می کند که رهبر معظم انقلاب اسلامی به او تذکر می دهد، پس از این دولت توقع کار بیشتری در سطح استان و شهرستان ها نیست.

,

وی پس از بیان اینکه در این دولت فردی به عنوان سفیر ایران در آلمان انتخاب شده است که ۱۲ سال قبل بازنشست شده است، افزود: شرایط بسیار بد است و اگر زمانی فریاد می کشیم به دلیل مسائلی است که قسمتی از آن را می دانیم.

,

نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که سرمایه های کلانی را در شهرستان های خرج می کنند تا باز هم این دولت رای بگیرد.

,

نقوی در پایان بیان کرد: ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا وظیفه خود را انجام داده باشیم و نتیجه آن دیگر با ما نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه