اخبار داغ

نشست هم اندیشی تشکل های زیست محیطی در تالش برگزار شد

نشست هم اندیشی تشکل های زیست محیطی در تالش برگزار شد
اولین نشست هم اندیشی با حضور تشکل های زیست محیطی مردم نهاد فعال در حوزه شهرستان در محل اداره حفاظت محیط زیست تالش برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مریان خبر ؛جلسه هم اندیشی پیرامون موضوعات و چالش های زیست محیطی در بخش های مختلف شهرستان و بررسی راهکارهای مناسب در راستای حفاظت پایدار و کاهش عوامل تخریب طبیعت در محل اداره حفاظت محیط زیست تالش برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مریان خبر,

عارف شادکام رییس اداره حفاظت محیط زیست تالش در این نشست گفت: همکاری مشترک در خصوص امکان سنجی احیای تالاب جوکندان ،ساماندهی و مدیریت پسماند، ارایه آموزش های زیست محیطی برای اقشار مختلف جامعه از جمله دانش آموزان ، جوامع محلی و دهیاران از جمله مواردی می باشد که تشکل های زیست محیطی مردم نهاد فعال در حوزه شهرستان می توانند فعالیت کنند.

,

شادکام در ادامه گفت: افزایش ناپایداری و تهدید های زیست محیطی بشر را ناگزیر کرده است که برای استمرار حیات خویش چاره اندیشی کند. امروزه شیوه های متعددی برای رویارویی با بحرانهای محیط زیست و بهبود وضعیت آن مطرح می شوند. بدیهی است رویکرد توسعه فرهنگ زیست محیطی با بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد زیست محیطی (سمن ها) رویکردی است کم هزینه ، فراگیر و با مقبولیت اجتماعی بالا که می تواند بستری مناسب جهت حفاظت از محیط زیست کشور قلمداد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه