اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی:

دولت در تحقق تولید و اشتغال خلاقیت نشان دهد

دولت در تحقق تولید و اشتغال خلاقیت نشان دهد
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: کلید حل مشکلات جامعه ما تولید و اشتغال است که همه باید برای تحقق آن تلاش کرده و مسئولان باید با ابتکار و خلاقیت آن را عملی سازند تا با ظرفیت های مملو کشور توسعه و پیشرفت ماوراء واردات بی رویه برای ایران اسلامی به وجود آوریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، روح الله قنبری با تاکید بر اینکه همه مردم و مسئولان وظیفه دارند تا در راستای تحقق شعار سال قدم بردارند، اظهار کرد: نامگذاری سال های متوالی از سوی مقام معظم رهبری با عناوین اقتصادی که به عنوان هدایتگر نظام اسلامی از سوی معظم له صورت می گیرد؛ نیازها و مشکلات کشور و مردم تحلیل و بررسی شده و میطلبد مردم و مسئولین توجه و دقت بیشتری به این مهم داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

این فعال اقتصادی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با نامگذاری سال ها، تکلیف مردم و مسئولان را با معیار و اصول کارآمدی در حوزه اقتصادی و اجتماعی مشخص کرده اند، افزود: مسئولان باید به شعار سال به عنوان یک موضوع اساسی توجه کرده و به تکلیف خود در راستای تحقق آن همه جانبه تلاش کنند تا با اقدام و عمل خود تولید و اشتغال مد نظر رهبری و مطالبه مردمی را ایجاد کنند.

,

وی با تاکید بر لزوم تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و با تاکید بر تحقق آنها، گفت: تجربه نشان داده است که توجه به رهنمود های رهبر انقلاب در حوزه های متعدد اجتماعی، اقتصادی و ... کشور را از هر گونه اعمال خصمانه دشمن مصون داشته و این فرصت را برای مسئولان مهیا می سازد که اقدامات شایسته ای در حوزه های متعدد انجام دهند؛ تولید و اشتغال معظم له هم اکنون مطالبه اصلی جوانان فارغ التحصیل کشور است و این فصل الخطاب رهبری می باشد.

,

قنبری تصریح کرد: امروز نیز می بایست از شعارزدگی پرهیز کرد و آن چرا که ناامیدی را در دلها و سفره های مردم به وجود می آورد از بین برد؛ کلید حل مشکلات جامعه ما تولید و اشتغال است که همه باید برای تحقق آن تلاش کرده و مسئولان باید با ابتکار و خلاقیت آن را عملی سازند تا با ظرفیت های مملو کشور توسعه و پیشرفت را ماوراء واردات بی رویه برای ایران اسلامی به وجود آوریم.

,

کارشناس مسائل اقتصادی اظهار کرد: هر کس دغدغه راه امام و شهدا و انقلاب را دارد باید دغدغه اش تقویت نظام اسلامی از درون را داشته باشد و این تقویت درونی نیز با احیای اقتصاد مقاومتی و توجه به معیار و مالفه ای تولید و اشتغال است؛ تقویت نظام اسلامی منوط به تلاش مجاهدانه و حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری جوانان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه