اخبار داغ

اینجا همه چی آرومه!!

نوش دارو بعد از سیل آذربایجان

نوش دارو بعد از سیل آذربایجان
در روزهای آخر دولت تدبیر و امید شاهد سفر های شتاب زده دولت به مناطق مختلف هستیم ان هم به هر بهانه ای …
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلیبر خبر، در این روزها هر چه به زمان انتخابات نزدیکتر میشویم تنور داغ انتخاباتی داغ و داغ تر می شود.
در روزهای آخر دولت تدبیر و امید شاهد سفر های شتاب زده دولت به مناطق مختلف هستیم ان هم به هر بهانه ای …
دیدار های با طعم تبلیغات شاید این روزها بیشتر شاهد حضور ریس قوه مجریه در افتتاح های پروژه ها هستیم پروژه های که شاید یک وزیر کابینه هم میتواند ان را افتتاح کند پروژه های که استارتش در دولت های قبل زده شده است پروژه های که افتتاح نشده به افتضاح تبدیل شده …..
جای تعجب ندارد که دولت خیلی از کارهای خود را مثل یک دانش آموز تنبل و درس نخوان به شب امتحان موکول کرده است و با نزدیک شدن به انتخابات به هر دست و آویزی چنگ میزند تا بتواند از ملت نمره قبولی بگیرد.
آن چیز که مسلم است با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری دولتی ها درپی پوشانیدن وعده های عملی نشده خود هستند چرا که انچه که به وضوح در شهرها ملموس است نشان از ۴سال ناکارامدی برنامه های دولتی در حوزه های مختلف است.
ار افتتاح پروژه های که چند بار افتتاح شده تا وعده های دروغین به مردم و بزدل بی شناسنامه خواندن منتقدان .
۴سال کد خدا خواندن شیطان بزرگ ۴سال تحقیر ایران۴سال خط کشیدن به ارزو های ایران سربلند۴سال کار برای پر کردن قلب راکتور ۴سال…..
معیشت و مسله بیکاری مردم موضوعی که در سایه چند سال مذاکره بی ثمر دولت با قدرت های جهانی گرد و غبار خورده است تا امروز ریس جمهور آمریکا پس از حمله به سوریه زبان به کستاخی می گشاید و ما را تهدید می کند.و بر نافرجام بودن برجام مهر تایید می زند.
خبر آمد روحانی در راه آذربایجان است!!!!
نوش دارو با طعم تبلیغات.
چه عجب شما هم یادتان آمد که سیل آمده و خانه ای خراب شده است.چه عجب دست از سلفی گرفتن با ثروت مندان در ارتفاعات تهران برداشته اید!! چه عجب وزیر شما نگفت که همه روستاییان بیمه هستند و جای نگرانی نیست.وقت آمدن لباس کارگری نداشتید لابد برای جلسه امده بودید..
بماند که تو به سیل هم رحم نکردی به خراب شدن خانه روستاییان هم رحم نکردی بماند که برای چه امده بودی بماند که در آمدنت هم شک کردیم در صداقت آمدنت شک کردیم……..

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلیبر خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

و من الله توفیق
عمار کلیبر

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه