اخبار داغ

یک کارشناس مسائل روانشناسی مطرح کرد:

مهارت فرزندپروری و ارتقاء توانمندسازی مهمترین عامل در جلوگیری از آسیب های اجتماعی است+تصاویر

مهارت فرزندپروری و ارتقاء توانمندسازی مهمترین عامل در جلوگیری از آسیب های اجتماعی است+تصاویر
یک کارشناس و مدرس حوزه روانشناسی گفت: ،هر اندازه خانواده های محترم در ارتباط با مسائل پیشگیری از آسیب های اجتماعی توانمندتر و مهارت داشته باشند، سطح آسیب های اجتماعی به همان اندازه کاهش می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، به همت سازمان مردم نهاد یاران مانا و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آموزش پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با موضوع" طلاق، خودکشی و اعتیاد در دیشموک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه,

مدرس کارگاه آموزشی پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی در گفتگو با خبرنگار، اظهار کرد: هر اندازه خانواده ها در ارتباط با مسائل پیشگیری از آسیب های اجتماعی توانمندی و مهارت داشته باشند، سطح آسیب های اجتماعی  به همان اندازه کاهش می باشد.

,

, ,

فرهاد صفری‌پور با اشاره به؛ فعالیت آموزشی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بحث آموزش به خانواده، مهارت های فرزندپروری و ارتقای و توانمندنسازی خانواده ها  برای کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تصریح کرد: هر اندازه خانواده های محترم در ارتباط با مسائل پیشگیری از آسیب های اجتماعی توانمندی و مهارت داشته باشند، سطح آسیب های اجتماعی  به همان اندازه کاهش می باشد.

,

این روانشناس افزود: فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و استفاده از مساجد، شرکت در نماز و به ویژه نماز جمعه و جماعت کمک کننده به ارتقای فرهنگ دراز بین بردن آسیب های اجتماعی هستند.

,

صفری پور به نقش اساسی خانواده ها در این راستا اشاره کرد و گفت: کارگاه آموزشی پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با موضوعات" طلاق، خودکشی و اعتیاد در سطح شهرستان کهگیلویه بیش از یکسال در حال برگزاری است.

,

مدرس کارگاه آموزشی پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با بیان اینکه، به همت موسسه سازمان مردم نهاد یارن مانا در زمان مذکور در مناطق مختلف کهگیلویه بیش از 20 جلسه کارگاه آموزشی پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با موضوعات" طلاق، خودکشی و اعتیاد برگزار شد، تصریح کرد: هدف اصلی توانمندسازی خانواده ها در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی می باشد.

,

کارشناس مسائل روانشناسی به لزوم توجه به مسائل آموزش مهارت های مختلف اشاره کرد و گفت: آموزش مهارت فرزندپروری، مهارت زندگی، شناخت مسائل نوجوانان، مسائل کودکان، نحوه ارتباط صحیح با فرزندان، نحوه توجه درست به مسائل  فرزندان و بالاخص آشنایی آنها با فضاهای  جدید در جهت کاهش آسیب های اجتماعی مورد اهمیت است.

,

گفتگو از وحیدآهنگ

, گفتگو از وحیدآهنگ, گفتگو از وحیدآهنگ, گفتگو از وحیدآهنگ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه