اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی:

مناطق چرای دام عشایر گرمساروآرادان گسترش می یابد

مناطق چرای دام عشایر گرمساروآرادان  گسترش می یابد
نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی گفت:در زمینه افزایش مناطق تحت پوشش چرای دام عشایر شهرستان های گرمسارو ارادان تدابیر ویژه اتخاذ و مناطق چرایی دام افزایش پیدا خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز جلسه بررسی مشکلات عشایر و چرای دام دامداران و عشایر و مشکلات حوزه آب رسانی با حضور نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی و یدگر مسئولان استانی وشهرستانی در محل دفتر مجلس گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین, .,

غلامرضا کاتب؛ نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب افزود: با تقویت جامعه عشایری کشور می توانیم قدم های موثری در اقتصاد مقاومتی و تولید ملی که با افزایش گوشت قرمز است برداریم پس باید راه های افزایش این امر هموار گردد.
نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: با افزایش مناطقی در جنوب گرمسارو آرادان که حدود 90000 هکتار است می توانیم مناطق تحت نظر برای پوشش چرای دام عشایر را بلا ببریم و مشکلات در این حوزه کاهش پیدا می کند .
کاتب در ادامه نسبت به واگذاری انبارهای منطقه روستای کردوان گرمسارو زمین هایی برای بهره برداری حوزه عشایر گرمسار نیز دستوراتی اتخاذ نمود و خواستار حمایت از تولید عشایری شد .
وی در ادامه خواستار تعیین و تکلیف برای آب رسانی به منطقه خلخالیه آرادان نیز شد و گفت: این منطقه می توانددر تولید در حوزه کشاورزی در منطقه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد .
 

, .,
, .,
, .,
, .,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه