اخبار داغ

تکریم اصحاب فتنه در همایش اعتدالگرایان در بادرود/ روحانی پیروز انتخابات ۹۶ خواهد بود!

تکریم اصحاب فتنه در همایش اعتدالگرایان در بادرود/ روحانی پیروز انتخابات ۹۶ خواهد بود!
آن چه که در محتوای کار رخ داد و نباید انجام می شد عبور از چند خط قرمز بود که به نظر باید مسئولانی که پای مجوز برگزاری این مراسم را امضا کرده اند علتش را برای افکار عمومی روشن کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز همایش اعتدالگرایان حامی روحانی در بادرود در مجتمع فرهنگی و  هنری بادرود برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

این همایش در حالی برگزار شد که برخلاف تمام تبلیغاتی که برای باشکوه برگزار شدن آن در فضای مجازی و رسانه های اصلاح طلب بادرود انجام شد، اما این همایش به اصطلاح بزرگ! نه تنها با استقبال مواجه نشد بلکه آنچه در متن آن رخ داد موضوعی بود که هم اصول و هم منش های اصلاح طلبی را به حاشیه برد.

,

آن چه که در محتوای کار رخ داد و نباید انجام می شد عبور از چند خط قرمز بود که به نظر باید مسئولانی که پای مجوز برگزاری این مراسم را امضا کرده اند علتش را برای افکار عمومی و به خصوص مردم مومن و ولایتمدار بادرود، توضیح بدهند، هرچند شاید علتی نیابند اما هر چه به عنوان جواب بر سر زبان آورند بدون شک نمی تواند حافظان اصول و منش های انقلابی را قانع کند، موضوعی که شاید اصلاح طلبانی را که فقط قائل به تفاوت سلیقه با دیگر احزاب سیاسی برای پیشبرد اهداف نظام هستند نیز بر آن مهر صحت بزنند.

,

تکریم چندباره دو تن از اصحاب فتنه بر اساس اظهارات شخصی و بی توجهی به اصل «میزان حال فعلی افراد است» در این مراسم موضوعی بود که شاید نشود به راحتی از آن گذشت، فتنه همیشه به عنوان خط قرمز گروه های سیاسی فعال در نظام مطرح بوده و هست حال چرا عده ای می خواهند بر این پیکرهای بی جان تنفس مصنوعی بدمند موضوعی است که پاسخش به درد همین ناطقان تحلیل های نچسب می خورد چرا که مردم به آن چه می گذرد آگاهند و پاسخش را نیز چند سالی است که به صورت قاطع و کوبنده داده اند.

,

این مراسم حاشیه غیر قابل گذشتی نیز داشت که به نظر می رسد از حاشیه قبلی از لحاظ اقدامات پشت پرده ای که شاید تدارک دیده شده است!، قدری مهم تر بود و آن این بود که میهمان و سخنران جلسه در سخنانی تامل برانگیز از پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و همچنین اتهام امکان مهندسی انتخابات به مانند دوره نهم و دهم ریاست جمهوری توسط اصولگرایان سخن گفت و این طرز صحبت وی دقیقا نمونه کپی گرفته شده یکی از سران فتنه در انتخابات سال ۸۸ بود.

,

ادعای پیروزی روحانی در انتخاباتی که هنوز برگزار نشده چه چیزی را می خواهد به اثبات برساند، به راستی پاسخ در برابر اینگونه ادعاها چگونه خواهد بود، یادمان نرود که اگر پاسخ به مردم محول شود، سخت تر از سابق می کوبند.

,

حضور پررنگ رد صلاحیت شده ها در انتخابات مجلس دهم و انتخابات آینده شورای اسلامی شهر و برگزار نشدن جلسه پرسش و پاسخ از دیگر حاشیه های این مراسم بود.

,

به هرحال آنچه در محتوای این مراسم رخ داد موضوعی نبود که مسئولان نظارتی و کسانی که مجوز برگزاری آن را صادر کرده اند بخواهند به راحتی از کنار آن بگذرند، مردم همیشه و به مانند آن چه امروز اتفاق افتاد نشان داده اند که حاشیه ها همیشه مطرود است و اقبالی ندارد و اگر کسی بخواهد برای جلب توجه، انتقام گیری، سهم خواهی و یا هرچه که خود می دانند، به حاشیه ها دامن بزند باید موضوعی که حول آن مانور بدهند را در زباله دان تاریخ و در لا به لای اتفاقاتی که بوی تعفن گرفته است، جستجو کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه