اخبار داغ

درخواست دانشجویان انقلابی از سردار غیب پرور:

مواضع انقلابی خود را در مورد فتنه گران تکرار کنید

مواضع انقلابی خود را در مورد فتنه گران تکرار کنید
جمعی از دانشجویان انقلابی با توجه به تحرکات و مسئولیتهایی که حامیان فتنه در استان به عهده دارند از رییس بسیج مستضعفین تقاضا کردند تا مواضع صریح و روشن خود را در قبال فتنه گران اعلام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دانشجو سلام » در حاشیه مراسم همایش جوانان انقلابی که  صبح دیروز برگزار شد جمعی  از دانشجویان  بسیجی و انقلابی از سردار غیب پرور تقاضا کردند که موضع صریح خود را در قبال سران فتنه بار دیگر تکرار کند و همانگونه که آنان را نجس سیاسی خواند دوباره بر این امر تاکید کند چرا که متاسفانه زمزمه هایی در داخل بعد از تایید و یا رد صلاحیت برخی کاندیداها شنیده شده و به ظاهراین فتنه گران  جان دوباره گرفتند و می خواهند از فضای پیش آمده سوء استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «دانشجو سلام »,

این دانشجویان همچنین اعتراض خود را از کسانی  که در استان گلستان  تریبون هایی را در اختیار دارند  که حامی فتنه گران هستند نشان دادند و خواستار صلب مسئولیت این اشخاص شدند.

,

در ادامه سردار غیب پرور نیز ضمن توجه به این دغدغه دانشجویان  انقلابی  اظهار داشت: موضع بنده در مقابل فتنه گران تغییر نکرده است و این بیزاری از آنان تا قیامت ادامه خواهد داشت  و هیچ گاه با آنان از سر آشتی در نخواهیم آمد چرا که آنها به دنبال نابودی انقلاب بودند.

,

وی ادامه داد: برخی گروهها این سخنان را سیاسی می دانند و ادعا می کنند به مسائل سیاسی ورو د پیدا کردیم در حالی که این سخنان و مواضع نه تنها سیاسی نیست بلکه بر اساس اصول و قواعد اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه