اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه مجلس مطرح کرد؛

برخی پروژه های در حال افتتاح متعلق به دولت نیست/ برای واحدهای صنعتی تعطیل شده اختتامیه بگیرید!

برخی پروژه های در حال افتتاح متعلق به دولت نیست/ برای واحدهای صنعتی تعطیل شده اختتامیه بگیرید!
حسینعلی حاجی دلیگانی: خبرهایی داریم که در برخی از مراکز دولتی نامه هایی که مربوط به سه سال پیش بوده است پاسخ می دهند الان الحمدلله به فکر افتادند به مردم زنگ میزنند، مهربانی می کنند، خوش برخورد شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با  نافع در رابطه با خیل عظیم افتتاح پروژه ها در ماه های آخر دولت یازدهم بیان داشت: به هر حال معمول بوده است که پروژه های کشور در مناسبت هایی مثل 22 بهمن و مثل هفته دولت افتتاح می شد و کمتر در مواقع دیگری این چنین افتتاح می گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

 

,

وی ادامه داد: ما خوشحال می شویم در جای دیگری هم عرض کردم که کاش هر سال ما انتخابات ریاست جمهوری داشتیم؛ رسیدگی به مردم بهتر میشد و مردم بهتر تحویل گرفته میشدند.

,

 

,

مسئولین مهربان در این روزها

, مسئولین مهربان در این روزها, مسئولین مهربان در این روزها,

 

,

حاجی دلیگانی اظهار داشت: ما الان خبرهایی داریم که در برخی از مراکز دولتی نامه هایی که مربوط به سه سال پیش بوده است پاسخ می دهند الان الحمدلله به فکر افتادند به مردم زنگ میزنند، مهربانی می کنند، خوش برخورد شدند و اگر که کمک ریالی هم متقاضی خواسته باشد برایش مهیا میکنند.

,

 

,

 

,

وی با بیان اینکه این دست رسیدگی به امورات مردم نباید منتهی به اواخر عمر دولت می شد افزود: این اتفاق خیلی خوب است اما ای کاش در همه این سه سال و دوران ها این چنین بود.

,

 

,

افتتاح چند باره پروژه ها

, افتتاح چند باره پروژه ها, افتتاح چند باره پروژه ها,

 

,

این نماینده مجلس ادامه داد: همچنین افتتاح پروژه ها هم به همین نحو البته برخی از این پروژه هایی که افتتاح میشود گاها قبلا مورد بهره برداری قرار گرفته است یا افتتاحیه در سطوح دیگری از مسئولین انجام شده است.

,

 

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: ما فرقی بین افتتاح رسمی و غیر رسمی نداریم به نظر می رسد که برای شروع بهره برداری از هر پروژه ای یک بار تبلیغات انجام دادن کفایت میکند و بیشتر از آن باعث بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولین خواهد شد.

,

 

,

حاجی دلیگانی ادامه داد: همچنین بخشی از این ها پروژه های دولت نیست، پروژه هایی است که به طور مثال در بخش شهرداری ها انجام شده است یا توسط خیرین انجام شده است و یا بخش کمترش مربوط به اعتبارات دولتی است یا بخشی از آن مربوط به بخش خصوصی است و به هر حال در این زمان دارد مورد افتتاح واقع می شود.

,

 

,

 

,

وی در پایان این گفتگو با ابراز تأسف بیان داشت: ای کاش ما این توان را هم داشتیم که برای برخی واحد های صنعتی هم که تعطیل میشود جلسه اختتامیه میگرفتیم و این هم به نظرم کار مثبتی بود که می توانست به مردم اطلاع رسانی بکند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه