اخبار داغ

امام جمعه موقت فومن؛

پیامبراکرم(ص) اسطوره اخلاق بود/ منافع حزبی و جناحی را بر منافع انقلاب ترجیح ندهیم

پیامبراکرم(ص) اسطوره اخلاق بود/ منافع حزبی و جناحی را بر منافع انقلاب ترجیح ندهیم
حجت الاسلام والمسلمین نوروزیان، امام جمعه موقت شهرستان فومن شب گذشته در مسجد ولیعصر (عج) شنبه بازار فومن به مناسبت فرا رسیدن مبعث پیامبر اکرم(ص) گفت: پیامبراکرم(ص) اسطوره اخلاق بود و ما باید در مسایل روز جامعه از او سرمشق بگیریم و منافع حزبی و جناحی را بر منافع انقلاب ترجیح ندهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین نوروزیان، امام جمعه موقت شهرستان فومن شب گذشته در مسجد ولیعصر (عج) شنبه بازار فومن به مناسبت فرا رسیدن مبعث پیامبر اکرم(ص) شروع صحبت های خود را با حدیثی از پیامبر(ص) آغاز کرد و گفت: پیامبراکرم(ص) می فرمایند: شما به خودتان و مردم رحم کنید تا خداوند بر شما رحم کند. پیامبر اکرم(ص) اسطوره اخلاق و مهربانی بودند و با همه اعم از کودک و بزرگسال مهربان بودند و در برخورد با مردم طوری رفتار می کردند که هیچ کس از برخورد وی ناراحت و دلگیر نشود و به این امر اعتقاد داشتند که خداوند حاضر و ناظر بر اعمال ما می باشد و اگر غرق در زرق و برق دنیا بشویم و مسئولیت اصلی خودمان را فراموش کنیم در واقع هم به خود و هم به همنوعان خود ستم کرده ایم و این دنیا دارمکافات است و همه ما در معرض امتحان الهی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهجت نیوز,

 مسئول تربیت آموزش سپاه فومن در رابطه با بحث انتخابات تصریح کرد: با توجه به این که انتخابات بزرگی را در پیش رو داریم لازم می دانم تمامی شما مردم عزیز و همیشه در صحنه را به شرکت در این حماسه پرشور دعوت بنمایم.

,

 امام جمعه موقت شهرستان فومن در ادامه خاطرنشان کرد: باید در این انتخابات تلاش کنیم گفتمان انقلاب و انقلابی گری با افراد انقلابی محقق بشود و از ورود افرادی که تجمل گرایی را برای خودشان عادی می دانند جلوگیری بشود چون این افراد نمی توانند درد دردمندان را درک کنند.

,

نوروزیان در رابطه با عملکرد هیئت اجرایی شهرستان افزود: ما باید در مسایل روز جامعه از پیامبر اکرم(ص) سرمشق بگیریم چون اهل بیت(ع) اسطوره اخلاق بودند. متاسفانه در رد صلاحیت برخی از داوطلبان شورای شهر شهرستان و بخش انتقاداتی وارد است، هیچ کس حق ندارد منافع حزبی و جناحی را بر منافع انقلاب ترجیح دهد.

,

وی در پایان گفت: در این جا تشکر و قدردانی همه مردم را از شورای نگهبان اعلام می کنیم و تلاش می کنیم تا به  همه کمک کنیم با هوشیاری و دقت کافی افراد اصلح را برای ورود به این امتحان بزرگ و الهی انتخاب کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه