اخبار داغ

فرمانده سپاه پاسداران زابل؛

لزوم پیروی از فرامین رهبری در انتخابات/ تاسی از حضرت محمد مهم ترین راه دستیابی به وحدت

لزوم پیروی از فرامین رهبری در انتخابات/ تاسی از حضرت محمد مهم ترین راه دستیابی به وحدت
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان زابل گفت: با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و با وحدت زمینه برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه فراهم می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اوشیدا؛ سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی در مراسم جشن مبعث که در مسجد نور روستای تپه دز با حضور علمای شیعه و سنی برگزار شد اظهار کرد: اگر مسلمانان با الگوگیری و تاسی از حضرت محمد راه خویش را انتخاب می کردند و در زندگی بیانات آن بزرگوار را به کار می بستند امروز جهان اسلام شاهد درگیری ها و جنگ های خونین نبود و وحدت و مودت در بین مسلمانان موج می زد.
 
وی افزود: آنچه رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید دارند، حضورحداکثری مردم پای صندوق‌های رای، رعایت قانون، پرهیز از دوقطبی کردن جامعه و انتخاب اصلح در انتخابات است، بنابراین در این راستا وظیفه همگان، پیروی از ایشان و وحدت، همدلی و ایجاد فضایی آرام، در جهت برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه است.

امام جمعه شهر بنجار نیز در این مراسم ابراز داشت: پیامبر اسلام نیز مانند تمام پیامبران الهی در این عرصه سختی‌ها و رنج های بسیاری کشید و از لحظه‌ای که به طور رسمی پیامبری خود را اعلام کرد؛ دشمنی‌ها و رنجهای بسیاری را تحمل کرد و خداوند مهربان بعد از خلق جهان الگوهایی را برای هدایت انسان‌ها بر زمین فرستاد.

مولوی هرمزی در ادامه گفت: خداوند متعال بارها در قرآن نسبت به ایجاد وحدت دستور داده و در این راستا فرموده اگر وحدت داشته باشید در همه زمینه‌ها پیروز هستید.
 
وی تاکید کرد: همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید متحد باشند تا بتوانند در مقابل دشمن مبارزه کنند.

مولوی هرمزی خاطرنشان کرد: وحدت موجود در کشور سبب موقعیت خوب ایران اسلامی در بین کشورهای منطقه به خصوص کشورهای اسلامی شده است.

 
انتهای پیام///

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه